۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۱۷۵۶۸

جهاد، نجات دهنده انسان از ذلت/ نشانه دفاع از مظلوم، تسليم شدن ظالم است

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن دفاع از مظلوم را تسليم شدن ظالم عنوان کرد و گفت:اگر قدرت و جهاد ايران نبود ظالمين هم سر تسليم فرو نمي آوردند.
جهاد، نجات دهنده انسان از ذلت/ نشانه دفاع از مظلوم، تسليم شدن ظالم است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد مسيح حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با توصيه نمازگزاران به تقواي الهي گفت: ۱۷ شهريور قيام خونين ملتي است که با همه توان به ميدان آمدند و افتخار آفريدند.

وي با اشاره به کلام اميرالمومنين (ع)گفت: بزرگترين افتخار براي يک کشور جهاد است و به کساني که در راه خدا جهاد مي کنند اجر عظيم عطا مي شود.

حسيني ادامه داد: استعدادي که در مسير جهاد به حرکت درآيد در هر ملتي وجود دارد اما منصه ظهور آن نياز پيشوايي همچون امام حسين(ع) است که در اين راه بگويد ذلت از ما دور است.

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن ضمن بيان اين که آسوده و دلخوش بودن شيوه مردان مجاهد نيست تاکيد کرد: جهاد زره محکمي است که انسان را از ذلت نجات مي دهد.

حسيني، بزرگواري ملت ايران را در خدمت به مستضعفين جهان در مقام جهاد و مبارزه عنوان کرد و گفت: ملت غيور ايران با جان و مال خود در سراسر مرزهاي مسلمانان با ادعاي بلند خود مي جنگد و افتخار مي کند.

حجت الاسلام حسيني در بخشي ديگر از خطبه ها به فرا رسيدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس يک نعمت براي جمهوري اسلامي ايران بود که برکات بسياري داشت.

وي همچنين شهادت شهيد محراب آيت‌الله مدني و ۱۷ شهريور سالروز به شهادت رسيدن عده زيادي از مردم به دست رژيم ستمشاهي را تسليت گفت.
انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۹:۱۴

2 Jan 2020