۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹
کد مطلب : ۱۷۵۳۲
در چهارمحال و بختیاری انجام گرفت

دعای خیر مردم برای سلامتی کامل رهبر معظم انقلاب اسلامی

درپی عارضه بیماری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مردم ولایتمدار شهرکرد پس از اقامه نماز مغرب وعشا برای سلامتي امام خامنه ای مدظله العالی به درگاه متعال خدا دعا کردند.
دعای خیر مردم برای سلامتی کامل رهبر معظم انقلاب اسلامی
به گزارش جهانبین نیوز، شب گذشته مراسم پرفیض دعای توسل برای سلامتی و طول عمر با عزت نائب امام زمان علیه السلام، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در مسجد جامع شهرستان شهرکرد برگزارشد.

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان شهرکرد با ذکر و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، سلامتی، طول عمر و بهبود کامل و سريع تر ولی امر مسلمین و رهبر انقلاب اسلامی را از خداوند سبحان درخواست کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری دراین مراسم به تشریح عارضه بیماری و عمل موفقیت آمیز جراحی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: عمل پروستات براي افراد در محدوده سني سالمندي، عمل رايجي است.

حجت الاسلام احمدرضاپورخاقان با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای قبل از عزیمت به بیمارستان "من یک عمل جراحی دارم و اکنون عازم بیمارستان هستم، البته جای نگرانی نیست. این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند لیکن ان‌شاءالله جای نگرانی نیست." گفت: وظیفه مسلمین جهان و آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی است که برای سلامتی و طول عمر با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی دعا کنند.

دراین مراسم با شکوه برادران و خواهران شرکت کننده پس از اقامه نماز مغرب برای شفای عاجل فرمانده معظم کل قوا، آیه شریفه " أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ " را زمزمه کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌دلیل عارضه پروستات صبح روز دوشنبه ۱۷شهريور ۹۳ در یکی از بیمارستان‌های دولتی، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدالله این عمل با موفقیت به پایان رسید.

این مراسم معنوی با همت بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد جامع شهرکرد و هیئت رزمندگان اسلام با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایتمدار برگزار شد.

انتهای پیام / خ ز/
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۴:۰۵

30 Dec 2019