۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۱۷۴۳۳
خطيب نماز جمعه بن:

انقلاب اسلامی علت اصلي ازبين رفتن اقتدار غرب است

انقلاب اسلامي ايران يک عنصر مهم در سست کردن و از بين بردن اقتدار غرب است.
انقلاب اسلامی علت اصلي ازبين رفتن اقتدار غرب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، خطيب نماز جمعه بن با تبريک ميلاد امام رضا (ع)گفت: ايشان در حديثي به ياران خود مي فرمايند: "ادعاي شيعه بودن ادعاي شريفي است ولي اگر کردارتان را با گفتارتان هماهنگ نکنيد هلاک مي شويد مگراينکه مورد رحمت خدا واقع شويد."

غضنفري در ادامه به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار اعضاي مجلس خبرگان پرداخت و گفت: ان شاالله مسئولان اجرايي سخنان و رهنودهاي ايشان را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار دهند.

وي اين فراز از سخنان مقام معظم رهبري که فرمودند: "تحولات سال‌هاي اخير جهان و منطقه، آشکارا نشان مي‌دهد که هر دو پايه اقتدار غرب دچار چالش و تزلزل جدي شده‌اند" اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامي ايران يک عنصر مهم در سست کردن و ازبين بردن اقتدار غرب است.

خطيب نماز جمعه افزود : اختلاف سليقه نبايد وحدت و همدلي را ازبين ببرد و همه بايد حمايت از دولت را وظيفه خود بدانند تا بتوانيم دولت موفقي داشته باشيم.

غضنفري تصريح کرد: موفقيت دولت موفقيت نظام است و چشم اميد بسياري از ملت ها به اين نظام است.

وي به اظهارات عجيب پادشاه عربستان در ديدار با سفراي کشورهاي خارجه اشاره کرد و گفت: هنگامي که اين گروهک جنايات عظيمي مرتکب شدند؛ تنها هنر مجامع بين المللي سکوت شان بود و اکنون که احساس خطر مي کنند سکوت خود را شکستند!

وي گفت : با تبليغات داعش کشورهاي غربي واروپايي اين گروهک تکفيري را مسلمان مي دانند و حالا که جنايات داعش در حال گسترده شدن است و احساس خطر کرده اند فريادشان بلند شده است.

غضنفري ضمن تقدير از مسئولين بخاطر افتتاح طرح هاي اخير در شهرستان بن از جمله افتتاح درمانگاه و استخر شنا ، از مسئولين و مردم براي پيشرفت شهرستان درخواست همکاري کرد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۷:۴۹

28 Dec 2019