۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۱۷۲۴۸
استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

50 ميليارد ريال اعتبار خريد ماشين آلات سنگين در منطقه موگويي

ما اعتبار خوبي براي دهستان موگويي لحاظ کرديم، طبق برآوردي که داريم پيشرفت خوبي هم از جاده هاي دسترسي و هم از مسير کوهرنگ و گردنه عسل کشان و هم از مسير استان لرستان شهرستان اليگودرز پروژه ها را شروع کرده ايم.
50 ميليارد ريال اعتبار خريد ماشين آلات سنگين در منطقه موگويي
به گزارش جهانبین، استاندار چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر اظهار کرد: من امروز بسيار خوشحال هستم که در سفر قبلي به شهرستان کوهرنگ که همراه با آقاي رحيم زاده مدير کل صداوسيما بوديم آنجا قول هايي داده شد که نسبت به راه اندازي سيستم ديجيتال کوهرنگ تلاش کنند کمتر از 5 ماه اين قول ها يکي پس از ديگري عملياتي شد.

قاسم سليماني افزود: امروز شاهد افتتاح سامانه ديجيتال چلگرد هستيم اين شبکه به همراه 7 طرح اقتصادي، کشاورزي و فرهنگي که مجموعا بالغ بر 1/6 دهم ميليارد هزينه آنها شد و شاهد شروع به گازرساني برخي روستاهاي محروم اين شهرستان هستيم که آن هم بالغ بر 1/5ميليارد مي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: ما از اين سفر چند هدف داشتيم يکي به مناسبت گرامي داشت هفته دولت، ديداري با مردم ديندار و انقلابي کوهرنگ داشته باشيم و ديگري هم افتتاح پروژه هاي به اتمام رسيده و شروع بکار پروژه هاي جديد و هم برآورد و ارزيابي پروژه هاي در دست اقدام که اعتباري براي آنها لحاظ کنيم.

سليماني با اشاره به دهستان موگويي بيان داشت: ما اعتبار خوبي براي دهستان موگويي لحاظ کرديم، طبق برآوردي که داريم پيشرفت خوبي هم از جاده هاي دسترسي و هم از مسير کوهرنگ و گردنه عسل کشان و هم از مسير استان لرستان شهرستان اليگودرز پروژه ها را شروع کرده ايم.

سليماني دشتکي در ادامه تصريح کرد: اعتبار خوبي براي خريد ماشين آلات سنگين که بتواند جاده ها را باز نگه دارد تخصيص داده ايم ما حداقل 5 ميليارد ماشين آلات خريداري کرديم که بزودي به منطقه وارد خواهند شد و عمليات جاده سازي را هم تسطيح کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۲:۴۲

6 Feb 2020