۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۱۶۹۷۱
امام جمعه بروجن:

پذیرفتن خواسته های مقاومت شکستی دیگر برای اسرائیل

اسرائیل مجبور شده تا برخی از خواسته های مقاومت را بپذیرد و این به معنای شکستی دیگر برای اسرائیل است.
پذیرفتن خواسته های مقاومت شکستی دیگر برای اسرائیل
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیست به نوار غزه اظهار داشت: مردم غزه علی رغم ویرانه های وسیع و کشته های فراوان خیلی محکم از مواضع مقاومت فلسطین دفاع می کنند.

وی با اشاره به روز ۲۶ مرداد بازگشت افتخار آفرین آزدگان دفاع مقدس در سال ۱۳۶۹ هجری شمسی گفت: آزادگان ذخایر انقلاب اسلامی و ترجمان ارزشهای عالی جنگ تحمیلی هستند.

حسین نژادیان با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) افزود: رزمندگان مردم را با فداکاری های خود خجل کردند و حجت را برما تمام کردند.

حجت الاسلام حسین نژادیان با بیان این که هوای نفس و سختی های دوران محنت بار نتواست این عزیزان را مغلوب کند گفت: آزادگان در پیشگاه خداوند مقامی دارند که ما به حال آنان غبطه می خوریم.

خطیب نماز جمعه شهر بروجن با بیان این که آزادگان تا پای جان برای این نظام و انقلاب فداکاری کردند گفت: در برخی از اجتماعات زمینه لازم باید فراهم شود تا این عزیزان بتوانند خاطرات تلخ و شیرین خود را بازگو کنند.

وی در بخشی دیگر از خطبه ها به کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و ادامه داد: غارت۲۵ سال نفت ایران، نفوذ بهایی ها، تضعیف دین و دین مداران، تاسیس ساواک با آن شبکه شیطانی و فعالیت ۴۵ هزار مستشار آمریکایی از آثار این کودتای شوم آمریکایی بود.

حجت الاسلام حسین نژادیان با بیان این که محمد مصدق درصدد جدایی دین از سیاست برآمد تصریح کرد: اقدمات وی در جهت افزایش اختیارات خود و کاهش اختیارات مجلس، دستگیری برخی از نزدیکان آیت الله کاشانی و سکوت در برابر کوتای ۲۸ مرداد سرانجام موجب شکستش شد.

وی در پایان به سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان چهارمحال وبختیاری اشاره کرد و گفت:امیدواریم مسئولین به وعده هایی که دادند عمل کنند تا شاهد پیشرفت در مسائل فرهنگی و عمرانی باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۴:۳۴

12 Jan 2020