۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۱۶۹۱۱
اعلام همبستگی فرزندان بام ایران با کودکان مقاومت/

تجمع بزرگ حمايت از شكوفه‌هاي خونين در شهركرد برگزار مي‌شود

تجمع بزرگ حمايت از مادران داغدار و صبور غزه و اعلام همبستگي فرزندان بام‌ايران با كودكان مقاومت غزه در شهركرد برگزار مي‌شود.
تجمع بزرگ حمايت از شكوفه‌هاي خونين در شهركرد برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از روابط عمومي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري، در اعتراض به كودك‌كشي و نسل‌كشي رژيم سفاك صهيونيستي در منطقه مظلوم غزه، اين‌بار كودكان بام ايران خشم و انزجار خود را به گوش جهانيان خواهند رساند.

فرزندان و مادران بام ايران با حضور حماسي در روز پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۰ صبح گردهم خواهند آمد تا به دنيا نشان دهند اگر شما با ديدن كشتار كودكان مظلوم غزه بي‌تفاوت هستيد، بدانيد تا ابد نمي‌توانيد چشمان خود را ببنديد و پا روي وجدان خود بگذاريد.

اين تجمع به همت اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان و ستاد انتفاضه و قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان در محل شهركرد، بلوار شريعتي، بوستان نماز، مقابل مركز شماره يك كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ستاد انتفاضه و قدس استان از اصحاب محترم رسانه و مطبوعات استان درخواست مي‌نمايد تا با پوشش وسيع و اطلاع‌رساني اين تجمع ضمن محكوميت كودك‌كشي رژيم جلاد صهيونيسم، با كودكان مظلوم و مادران داغدار غزه ابراز همدردي نمايند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۳:۳۵

27 Dec 2019