۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۱۶۹۱۰
سلطانی:

پرداخت تمام بدهی ازسوی یک ایرانی ،بازی جدید بابک زنجانی است

عضو کمیسیون انرژی مجلس در این باره که یک ایرانی پرداخت بدهی‌های زنجانی را برعهده گرفته است، گفت: اینها بازی است که بابک زنجانی درآورده و این طور نیست و می خواهند وی را تطهیر کنند.
پرداخت تمام بدهی ازسوی یک ایرانی ،بازی جدید بابک زنجانی است
به گزارش جهانبین نیوز، امیرعباس سلطانی درباره این مطلب که یک ایرانی پرداخت بدهی‌های زنجانی را برعهده گرفته است،‌ اظهار کرد: این طور نیست و می خواهند بابک زنجانی را تطهیر کنند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گفته شده این کار توسط یک ایرانی که نامش را نخواست فاش کند پرداخت می شود،‌ گفت: اینها بازی است که بابک زنجانی درآورده است.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری،‌ و با بیان اینکه با توجه به اینکه ظرفیت جابجایی بار از فلات مرکزی به خوزستان سالانه ۵۸ هزار میلیون تن و سه میلیون مسافر است،‌ گفت: بهبود وضعیت راه آهن بسیار مهم است اما در این چند سال نسبت به آن غفلت شده بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعلام این مطلب که رئیس جمهور دستور مطالعه ساخت راه آهن از فلات مرکزی به جنوب را ظرف ۵ سال داده است،‌ گفت: متاسفانه جاذبه گردشگری زیاد داریم اما زیر ساخت راه آهن و جاده نداریم و جاده مناسب نداریم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه ۷ کارخانه فولاد در کشور است که یکی از آنها در بروجن قرار دارد،‌گفت: این کارخانه۸۰ درصد دربخش احیا و ۲۵ درصد در بخش فولاد پیشرفت داشته است که تا سال آینده به بهره برداری برسد.

پایان پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۱:۵۲

31 Dec 2019