۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۱۶۸۸۴
سعید زمانیان:

تحصن برای دفاع از یک اقدام غیر قانونی خارج از شان نمایندگان است/ هیچکس مخالف انتقال آب شرب مازاد نیست

دستور رییس جمهور و پیگیری وزیر نیرو برای متوقف کردن تونل انتقال آب گلاب ۲ بسیار ارزشمند بود و مانع از انجام کاری غیر قانونی و فاجعه شد و تحصن برای دفاع از یک اقدام غیر قانونی خارج از شان نمایندگان است.
تحصن برای دفاع از یک اقدام غیر قانونی خارج از شان نمایندگان است/ هیچکس مخالف انتقال آب شرب مازاد نیست
به گزارش جهانبین نیوز، سعید زمانیان با بیان اینکه تحصن برخی از نمایندگان مقابل ریاست جمهوری اقدام صحیحی نیست گفت: هیچکس مخالف انتقال آب شرب مازاد نیست اما با حفر تونل، فاجعه زیست محیطی رخ می دهد و مهمترین دلیل انتقاد ما نیزاز بین رفتن زمین‌های کشاورزی، تشنگی و فرسایش خاک است.

وی خاطرنشان کرد: دستور رییس جمهور و پیگیری وزیر نیرو برای متوقف کردن تونل انتقال آب گلاب ۲ بسیار ارزشمند بود و مانع از انجام کاری غیر قانونی و فاجعه شد و تحصن برای دفاع از یک اقدام غیر قانونی خارج از شان نمایندگان است.

زمانیان با طرح این سوال که آیا طرحی که هیچ گونه مطالعات زیست محیطی ندارد چگونه می تواند مجوز احداث و ساخت بگیرد؟ تصریح کرد: طرح احداث تونل گلاب ۲ هیچ گونه مطالعات زیست محیطی، تخصیص اعتبارات کشوری، مصوبه هیئت دولت، مصوبه شورای عالی آب و مجوز قانونی ۲۱۵ را ندارد و یک تخلف محسوس و آشکار است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مگر می شود برخی استان های برخوردار قوانین اجرایی نظام را زیر پا بگذارند و دولت ها را در راستای مصالح و خواسته های نامشروع و منفعت طلبانه خود همراه کنند. به طور قطع این گونه رفتارها در شان مسئولین در یک نظام جامعه اسلامی نیست.

گفتنی است تحصن نمایندگان استان اصفهان روز گذشته برای ادامه پیدا کردن اجرای پروژه غیرقانونی گلاب 2 مقابل ریاست جمهوری انجام گرفت.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

بنده خدا
خوب... اونوقت تونل سبزکوه هیچ مشکل زیست محیطی نداره؟؟؟؟
این تونل سبزکوه که ممکنه چشمه شلمزار و چغاخور رو کور کنه؟؟؟
آیا شما ... هستید و خبر راست به مردم میگید
شما همونایی نیستین که مخالف سد بهشت آباد هستید چون میترسید مردم شهر اردل به جایی برسن ؟
چرا رئیس جمهور در سفر اخیر خود طرحی یا کارخانه ای برای شهرستان اردل تخصیص نداد؟
همه مسئولین ما دارن با ...خودشون رو سیر میکنن وزیر رفاه وقتی اومد اردل اگه دکمه پیرهنش ول میشد دو نفر رو میکشت از بس چاغ بود اونوقت به دولت های قبلی رئیس جمهور تهمت فساد میزنه!

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۲:۱۹

30 Dec 2019