۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۱۶۸۵۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

زمینه اجرای طرح استقرار روحانی در مناطق فاقد روحانی به‌عنوان پایلوت در استان وجود دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه اجرای طرح استقرار روحانی در مناطق محروم و فاقد روحانی به‌عنوان پایلوت در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
زمینه اجرای طرح استقرار روحانی در مناطق فاقد روحانی به‌عنوان پایلوت در استان وجود دارد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی در دیدار با عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم تحصیل بیش از دو هزار و ۷۰۰ طلبه بومی در استان و قم، متأسفانه بستر و امکان استقرار روحانی در مناطق مختلف فراهم نیست.

وی با اشاره به اینکه از ۸۵۰ مسجد موجود در استان یک چهارم آنها فعال هستند گفت: با توجه به محدودیت منابع، این اداره کل ازظرفیت استقرار ۲۵ روحانی مستقر برخورداراست.

اروجی با بیان اینکه در صورت استقرار یک روحانی در یک محل،حداقل ۱۵ نهاد عمومی، دولتی و غیر دولتی حضور تبلیغی ایشان بهره مند می شوند گفت: در صورت تأمین منابع، ظرفیت استقرار یک هزار روحانی در نقاط محروم و فاقد روحانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه زمینه اجرای طرح استقرار روحانی در مناطق محروم و فاقد روحانی به‌عنوان پایلوت در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد گفت: در صورت اجرای موفق، این طرح می تواند در دیگر مناطق کشور اجرا و گسترش یابد.

در این دیدار حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم با تأکید بر لزوم استقرار روحانی در مناطق محروم و فاقد روحانی و حمایت از برنامه های دینی گفت: در بودجه سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فعالیت های قرآنی به شورای توسعه فعالیت های قرآنی اختصاص داده و مبلغی به اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی اضافه شده است.

وی افزود: با همه کاستی ها در اعتبارات فرهنگی در عین حال سرجمع بودجه فرهنگی کشور قابل توجه است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۴:۳۲

12 Feb 2020