۰
plusresetminus
بن بست مواصلاتی بزرگترین مشکل استان و تصمیمات صورت گرفته در سفر رییس جمهور به استان گامی بلند در رفع این مشکل است.
بزرگترین مشکل استان بن بست بودن آن است/ مهمترین مسئله برای رسیدن به کمالات انتخاب سبک زندگی اسلامی است
به گزارش جهان بین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره با جنگ های 22 و 8 روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت 30 روزه و دلیرانه اخیر مردم غزه در برابر حملات وحشیانه این رژیم منحوس، نوید نابودی قریب الوقوع اسراییل جنایتکار را به دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان گفت: این سفر باعث ایجاد شور و نشاط به استان شد که امیدواریم با توجه ویژه دولتمردان به استان، این شور و نشاط افزون و پایدار گردد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حمایت های مقام معظم رهبری از دولت افزود: مادامی که حضرت آقا از دولت حمایت می کنند ما هم پشتیبان و حامی دولت خواهیم بود.

نکونام بن بست مواصلاتی را بزرگترین مشکل استان دانست و تصمیمات صورت گرفته در سفر رییس جمهور به استان را گامی بلند در رفع این مشکل دانست.

وی با اشاره به خط آهن اصفهان- شهرکرد - اهواز گفت: مطالعات تکمیلی مسیر این راه آهن از شهرکرد به اهواز تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و عملیات اجرایی آن از سال آینده آغاز خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با دعوت مردم به بهره مندی از طرح تقویت مبانی اعتقادی با رویکرد سبک زندگی اسلامی که در حال اجراست گفت: مهمترین مسئله برای رسیدن به کمالات انتخاب سبک زندگی اسلامی است و به دنبال آن هستیم تا در این طرح ابهامات و سوالات این نوع سبک زندگی برطرف گردد.

نکونام با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از کار و ابتکار فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن افزود: در استان به واسطه طرح تقویت مبانی اعتقادی، کار فرهنگی و با راه اندازی پارک معارفی، ابتکار فرهنگی ، همزمان در حال اجراست.

انتهای پیام/س م/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۶:۲۳

5 Jan 2020