۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۱۶۷۵۳
نماینده ولی فقیه در استان خطاب به رییس جمهور:

میدان دادن به فتنه گران آسیب زدن به اسلامیت نظام است/ مسئله آب به عرصه سیاسی و کشمکش ها تبدیل نشود

میدان دادن به پردازشگران فتنه های دوران امام(ره) و رهبری خصوصاً فتنه ۷۸ و ۸۸ از جمله آسیب هایی است که به اسلامیت نظام خدشه وارد می کند. چهارمحال و بختیاری با تولید آب مایه حیات سایر هموطنان و با تولید علم مایه حیات بخشی جان و روح است.
میدان دادن به فتنه گران آسیب زدن به اسلامیت نظام است/ مسئله آب به عرصه سیاسی و کشمکش ها تبدیل نشود
به گزارش  جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر حجت الاسلام نکونام در جمع مردم استان در ورزشگاه انقلاب پیش از سخنرانی رییس جمهور گفت: تدبیر، امید و اعتدال شعارهای زیبایی هستند که امید است دولت با تحقق این شعارها دوران درخشان و ماندگاری را در تاریخ انقلاب و نظام رقم زند.

نکونام افزود: از خداوند مسالت دارم بعد از دوران ریاست جمهوری گزارشی را ارائه دهید که قلب امام زمان(عج) را راضی گرداند.

امام جمعه شهرکرد اذعان داشت: در نظام اسلامی آسیب شناسی از اولویت هاست تا با شناخت و بصیرت نسبت به این آسیب ها راه طی شود.

وی افزود: نظام اسلامی که از بدو تا ختم، اسلام را به عنوان یک اصل غیرقابل تغییر و اساسی در نظر دارد باید از آسیب ها به دور باشد و مقابله با هر آنچه که به این اصل آسیب می زند از اولویت هاست.

نکونام اظهار داشت: دولت باید نسبت به این امر دغدغه ویژه ای داشته باشد و آسیب شناسی باید به یک نگاه جمعی تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: کاهش جمعیت، بالا رفتن سن ازدواج، شروع مجرد زیستی، شیوع راحت طلبی و رفاه زدگی، عدم نگاه مناسب به زیرساخت های دینی، ابتذال فرهنگی در هنر و نمایش، تغذیه نامناسب فکری، رها سازی و عدم کنترل سایت ها و فضای مجازی و عدم توجه به تجارب و خیرخواهی مومنان از جمله این اسیب هاست.

وی میدان دادن به پردازشگران فتنه های دوران امام(ره) و رهبری خصوصاً فتنه ۷۸ و ۸۸ را از جمله آسیب هایی دانست که به اسلامیت نظام خدشه وارد می کند .

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ظرفیت ها و مشکلات استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این استان ظرفیت و ضرورت داشتن راههای ارتباطی استاندارد با استانهای همجوار را دارد و ضرورت خط آهن و پروازهای مستمر فرودگاهی را از بهترین ظرفیت های استان برشمرد.

وی گفت: استان چهارمحال و بختیاری از استان های کمتر توسعه یافته و محروم که نیازمند نگاه ویژه دولت و مسئولین است.

نکونام معضل کم آبی را مشکل اساسی و تاسف آور استان دانست و بیان داشت: بسیاری از روستاهای استان با تانکر اب رسانی می شودند و برخی از شهرها آب جیره بندی شده است و مزارع و کشاورزی با خشکی و بی آبی مواجه شده اند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: نباید اجازه داد مسئله آب به عرصه سیاسی و کشمکش ها تبدیل شود و باید این امر مدیریت شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح تقویت مبانی دینی در استان و چاپ ۵ جلد کتاب در این خصوص اذعان داشت: استان چهارمحال و بختیاری با تولید اب مایه حیات سایر هموطنان و با تولید علم مایه حیات بخشی جان و روح است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۸:۲۹

11 Jan 2020