کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به رییس جمهور:

میدان دادن به فتنه گران آسیب زدن به اسلامیت نظام است/ مسئله آب به عرصه سیاسی و کشمکش ها تبدیل نشود

15 مرداد 1393 ساعت 13:50

میدان دادن به پردازشگران فتنه های دوران امام(ره) و رهبری خصوصاً فتنه ۷۸ و ۸۸ از جمله آسیب هایی است که به اسلامیت نظام خدشه وارد می کند. چهارمحال و بختیاری با تولید آب مایه حیات سایر هموطنان و با تولید علم مایه حیات بخشی جان و روح است.


به گزارش  جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر حجت الاسلام نکونام در جمع مردم استان در ورزشگاه انقلاب پیش از سخنرانی رییس جمهور گفت: تدبیر، امید و اعتدال شعارهای زیبایی هستند که امید است دولت با تحقق این شعارها دوران درخشان و ماندگاری را در تاریخ انقلاب و نظام رقم زند.

نکونام افزود: از خداوند مسالت دارم بعد از دوران ریاست جمهوری گزارشی را ارائه دهید که قلب امام زمان(عج) را راضی گرداند.

امام جمعه شهرکرد اذعان داشت: در نظام اسلامی آسیب شناسی از اولویت هاست تا با شناخت و بصیرت نسبت به این آسیب ها راه طی شود.

وی افزود: نظام اسلامی که از بدو تا ختم، اسلام را به عنوان یک اصل غیرقابل تغییر و اساسی در نظر دارد باید از آسیب ها به دور باشد و مقابله با هر آنچه که به این اصل آسیب می زند از اولویت هاست.

نکونام اظهار داشت: دولت باید نسبت به این امر دغدغه ویژه ای داشته باشد و آسیب شناسی باید به یک نگاه جمعی تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: کاهش جمعیت، بالا رفتن سن ازدواج، شروع مجرد زیستی، شیوع راحت طلبی و رفاه زدگی، عدم نگاه مناسب به زیرساخت های دینی، ابتذال فرهنگی در هنر و نمایش، تغذیه نامناسب فکری، رها سازی و عدم کنترل سایت ها و فضای مجازی و عدم توجه به تجارب و خیرخواهی مومنان از جمله این اسیب هاست.

وی میدان دادن به پردازشگران فتنه های دوران امام(ره) و رهبری خصوصاً فتنه ۷۸ و ۸۸ را از جمله آسیب هایی دانست که به اسلامیت نظام خدشه وارد می کند .

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ظرفیت ها و مشکلات استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این استان ظرفیت و ضرورت داشتن راههای ارتباطی استاندارد با استانهای همجوار را دارد و ضرورت خط آهن و پروازهای مستمر فرودگاهی را از بهترین ظرفیت های استان برشمرد.

وی گفت: استان چهارمحال و بختیاری از استان های کمتر توسعه یافته و محروم که نیازمند نگاه ویژه دولت و مسئولین است.

نکونام معضل کم آبی را مشکل اساسی و تاسف آور استان دانست و بیان داشت: بسیاری از روستاهای استان با تانکر اب رسانی می شودند و برخی از شهرها آب جیره بندی شده است و مزارع و کشاورزی با خشکی و بی آبی مواجه شده اند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: نباید اجازه داد مسئله آب به عرصه سیاسی و کشمکش ها تبدیل شود و باید این امر مدیریت شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح تقویت مبانی دینی در استان و چاپ ۵ جلد کتاب در این خصوص اذعان داشت: استان چهارمحال و بختیاری با تولید اب مایه حیات سایر هموطنان و با تولید علم مایه حیات بخشی جان و روح است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16753

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16753/میدان-دادن-فتنه-گران-آسیب-زدن-اسلامیت-نظام-مسئله-آب-عرصه-سیاسی-کشمکش-تبدیل-نشود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir