۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۱۶۶۷۶
فرماندار شهرستان کوهرنگ خبر داد

بيش از 15 کيلومتر جاده گردنه تاراز آسفالت شده است

عملیات آسفالت کردن تا 34 کیلومتر ادامه دارد
بيش از 15 کيلومتر از جاده گردنه تاراز آسفالت شده است.
بيش از 15 کيلومتر جاده گردنه تاراز آسفالت شده است
به گزارش جهانبین، فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر اظهار کرد: بيش از 15 کيلومتر جاده گردنه تاراز آسفالت شده است.
 
مرتضي زمانپور گفت: يکي از مشکلات اساسي شهرستان کوهرنگ جاده ها مي باشند که متاسفانه هر ساله جان عده اي از همشهريان و هموطنان را مي گيرد.

 زمانپور تصريح کرد: جاده ها در هر کشور عامل توسعه راهها مي باشد و در همين راستا کارخانه آسفالت بازفت راه اندازي شده است.

 فرماندار کوهرنگ که خود شبانه روزي پيگير کار آسفالت اين جاده بود گفت: کار آسفالت بازفت از روستاي چم قلعه  تا گردنه تاراز بطور کامل لکه گيري شد و اکنون در حال اجراي روکش آسفالت اين جاده مي باشد.
 
زمانپور در ادامه بيان داشت: طول مسيري که قرار است آسفالت شود 34 کيلومتر است که تاکنون بيش از 15 کيلومتر آن آسفالت شده است.
 
مرتضي زمانپور با اشاره به پيگيريهاي انجام شده در مورد آسفالت بخش مرکزي کوهرنگ به بخش دوآب صمصامي و بازفت گفت: مقرر شده است روکش کامل جاده مرکز بخش (چلگرد) به بخش دوآب صمصامي و بازفت در مسير روستاي بيرگان شهرياري به ميزان 14 کيلومتر آسفالت شود.
 
زمانپور تاکيد کرد: هزينه اين عمليات جاده سازي به عهد سازمان آب منطقه اي اصفهان مي باشد و قير آن توسط اداره راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري تامين مي شود.
 
مرتضي زمانپور مبلغ اعتبار اين طرح را 220 ميليارد ريال اعلام کرد .
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ زمان پايان اين طرح را 15 مهرماه 93 اعلام کرد و گفت: جاده جايگزين شهرياري 9 کيلومتر مي باشد و با احداث پل بزرگي طي 5 سال انجام مي شود و عمليات اجرايي آن سال جاري آغاز مي شود.
 
در همين حال چند تن از همشهريان کوهرنگي و مسافرين خوزستاني و استان چهارمحال و بختياري در تماس با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر مراتب تشکر و قدرداني خود را از مرتضي زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ اعلام داشتند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۵:۴۴

31 Dec 2019