۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۱۶۵۱۶
دبير كميته حمل و نقل ستاد سفر استان خبر داد

آماده‌سازی 2 هزار وسیله نقلیه عمومی برای دور دوم سفرهای تابستانی در استان

دو هزار وسيله نقليه عمومي اعم از اتوبوس، ميني‌بوس و سواري براي انجام سفرهاي تابستاني در چهارمحال و بختیاری پيش‌بيني شده است.
آماده‌سازی 2 هزار وسیله نقلیه عمومی برای دور دوم سفرهای تابستانی در استان
به گزارش جهانبین نیوز، سهراب هاشمي، رئيس اداره مسافر و دبير كميته حمل و نقل ستاد هماهنگي خدمات سفر اداره‌كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اهميت فراهم كردن ايمني و آسايش در سفر براي مسافران، با همكاري كانون انجمن هاي صنفي، شركت‌هاي حمل و نقل و انجمن صنفي رانندگان با آماده‌سازي نزدیک به ۲ هزار وسيله نقليه عمومي اعم از اتوبوس، ميني‌بوس و سواري، خدمات ويژه‌اي براي انجام سفرهاي تابستاني پيش‌بيني شده است.

وي افزود: مرحله دوم سفرهاي تابستاني از پنجم مرداد ماه آغاز شده و تا هفتم مهرماه ادامه مي‌يابد.

دبير كميته حمل و نقل ستاد هماهنگي خدمات سفر، بررسي نقاط حادثه‌خيز، تجهيز و رفع نقص دوربين‌هاي سيار مورد استفاده پليس راه و فعال‌سازي دوربين هاي ثابت ثبت سرعت، هماهنگي به منظور صدور صورت وضعيت براي كليه ناوگان در حال تردد، نظارت و بازرسي ناوگان توسط بازرسان فني و بازديد از مجتمع هاي خدماتي، رفاهي و مساجد بين راهي را از ديگر وظايف اين اداره كل و كميته هماهنگي خدمات سفر عنوان كرد.

رئيس اداره مسافر اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي با اشاره به تشكيل جلسات هماهنگي با دستگاه‌هاي ذي ربط استان، گفت: برای بستر سازي و ارائه خدمات مطلوب به مسافران، اقدامات و تدابير لازم توسط اعضا كميته حمل و نقل ستاد هماهنگي خدمات سفر در نظر گرفته شده است.

هاشمي، اطلاع‌رساني به دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط، مسافران و همچنين هماهنگي جهت استقرار گشت‌هاي اورژانس جاده اي و هلال احمر، پايگاه هاي امدادخودرو و گشت هاي پليس راه در محورهاي كه پرتردد را از جمله اقدامات كميته حمل و نقل ستاد هماهنگي خدمات سفر برشمرد.

شايان ذكر است طرح تابستاني طي دو مرحله اجرا خواهد شد، مرحله اول ازابتداي تيرماه تا قبل از فرار رسيدن ماه مبارك رمضان و مرحله دوم از عيد سعيد فطر تا پايان تعطيلات تابستان است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۷:۲۷

29 Jan 2020