۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۱۶۴۴۹
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

روز قدس به یک رویداد مهم و فراگیر جهانی تبدیل شده است

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شهرکرد گفت: روز جهانی قدس به یک رویداد مهم و فراگیر جهانی تبدیل شده و همه ملل آزادیخواه و مسلمان جهان در این روز نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارها و حضورشان ابراز می‎کنند.
روز قدس به یک رویداد مهم و فراگیر جهانی تبدیل شده است
سردار رضا محمد سلیمانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس اظها کرد: بار دیگر شاهد جنایتی غیرانسانی در فلسطین هستیم و غزه جولانگاه زیاده‌خواهی‌ها و نیات شوم و غیرانسانی اسرائیل شده است.

وی افزود: اسرائیل قانع به تکه‌ای از سرزمین اشغالی نیست و درصدد اشغال تمام این سرزمین هستند در حالی که جبهه مقاومت شکل گرفته در منطقه مانع تحقق این نیات شوم می‎شود.

محمدسلیمانی با اشاره به پیروزی‌های حاصل شده برای حماس و حزب‌الله، تصریح کرد: نیروی مقاومت شکل گرفته در منطقه با الهام‌گیری از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع)، افزود: خط و مشی امام خمینی(ه) و انقلاب اسلامی به خوبی در برنامه‌های حماس و نیروی مقاومت در منطقه مشهود است و آن‌ها خود به این حقیقت همواره اذعان می‎کنند.

محمدسلیمانی بر ضرورت وحدت همه مسلمانان جهان تاکید کرد و گفت: روز جهانی قدس به یک رویداد مهم و فراگیر جهانی تبدیل شده و همه ملل آزادیخواه و مسلمان جهان در این روز نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارها و حضورشان ابراز می‎کنند.

وی اظهار کرد: وقتی همه یک صدا و با مشت‌های گره کرده علیه استکبار جهانی فریاد بزنند بی‎شک استکبار به وحشت می افتد و ابتکار عمل خود را از دست می دهد.

محمدسلیمانی با بیان اینکه iم اکنون برتری با حماس است، خاطرنشان کرد: اگر این وحدت و روحیه جهادی در میان مبارزان فلسطینی تداوم داشته باشد، به زودی رژیم صهیونیستی نابود می‏شود.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۰:۰۰

17 Feb 2020