۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۱۶۴۴۸
لحظه به لحظه با روزقدس:

آغاز خروش مردم چهارمحال و بختیاری علیه رژیم اشغالگر قدس/ بام ایران یک صدا فریاد آزادی قدس سر داد

مردم چهارمحال و بختیاری لحظاتی پیش با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، مرگ بر آمریکا" خروش خود را علیه سیاست‌های استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیست از محل چهارراه بازار آغاز کردند.
آغاز خروش مردم چهارمحال و بختیاری علیه رژیم اشغالگر قدس/ بام ایران یک صدا فریاد آزادی قدس سر داد
به گزارش جهانبین نیوز، مردم مومن و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری با راهپیمایی در ۳۵ نقطه متمرکز این استان، بار دیگر انزجار خود را نسبت به سیاست‌های غیرانسانی و جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس فریاد زدند.

صبح امروز خیابان‌های شهرکرد میزبان خیل عظیمی از جمعیت مشتاق راهپیمایان روز قدس بود. جمعیتی که همه برای حمایت فلسطین و مردم بی‎دفاع و بی پناه غزه گردهم آمده بودند.

مردم چهارمحال و بختیاری که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس، شهدای بسیاری را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند، امروز هم با همان شور و حال به خیابان‌ها آمده‌اند تا به استکبار جهانی ثابت کنند که این مردم، همان مردمی هستند که سال‌ها پیش انقلاب کردند و اکنون نیز حضور هیچ ظالمی را در دنیا برنمی‎تابند.

هم اکنون راهپیمایی روز قدس در شهرکرد در حالی آغاز شده است که نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع)، مدیران و مسئولان ارشد استانی همراه و همپای مردم ندای آزادی‌خواهی و دادخواهی مظلومان جهان به ویژه مرد غزه را سر داده‌اند.

در این راهپیمایی مردم شریف و روزه‌دار شهرکرد با حضور در صحنه‌های راهپیمایی و سر دادن شعار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه نشان دادند و به آمریکا و کشورهای غربی ثابت کردند که مردم ولایتمدار کشور برای همیشه پیرو خط رهبری و فرمایشات امام راحل هستند.

مردم غیور و شجاع شهرکردی با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت از مردم فلسطین و نشان دادن تنفر و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست با سر دادن شعارهای هماهنگ مسیر چهارراه بازار را به سمت چهارراه ولی عصر طی می‌کنند.

جمع زیادی از زنان و مردان با در دست داشتن پلاکاردهایی نظیر مرگ بر اسرائیل و  مرگ بر آمریکا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه ‌پرداختند.

راهپیمایی روز قدس در شهرکرد با رسیدن به محل مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد و سخنرانی غلامعلی حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ختم می‎شود.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۵:۰۲

19 Feb 2020