۰
plusresetminus
اين سازمان از همة اساتيد، روشنفکران، صاحب­نظران و ديگر اقشار ملت مي­ خواهد تا به هر نحو ممکن از جمله فضاي مجازي بر سر تجاوزگران فرياد زنند و عبادت خود را در ماه مبارک رمضان غني­ تر سازند.
بيانيه بسيج اساتيد استان چهار محال و بختياري در دفاع از مردم مظلوم و ستمديده غزه‎
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، سازمان بسيج اساتيد استان در دفاع از مردم مظلوم و ستمديده غزه بيانيه اي را صادر کرده که بدين شرح است:

بنام خداوند بخشنده مهربان

نظام سلطه که مصداق ديگري از شياطين جني و انسي است به سرکردگي صهيونيست و استکبار جهاني همچون گذشته سياه و تاريک خود، ديگربار کارنامه سياه و ننگيني بر پيشينه سياه خود افزود و با يک هجوم همه جانبه مستقيم و غيرمستقيم در قالب حمله به مردم بي­ دفاع و مسلمان غزه که هيچ وسيله دفاعي جزء ايمان به خدا ندارند و تجهيز و تحميق گروه­هاي به ظاهر مسلمان تکفيري به­نام داعش و ديگر سلفي­ها و بعثي­ها، خوي وحشيگري و غير انساني خود را براي تحقق اهداف شيطاني و ضد انساني به جهانيان نشان داد.


سازمان بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري ضمن محکوم نمودن اين رفتار ددمنشانه و خوي استکباري و تجاوزگري به دست صهيونيست­ها و به کام کافران و مشرکان اعلام مي­دارد، اين آزمايش الهي ضمن نشان دادن چهره کريه استکبار خوي غيراسلامي حاکمان به ظاهر مسلمان برخي کشورهاي مسلمان ساکت مانده در اين فتنه و بي­مايگي و خدمتگزاري سازمان­ها و نهادهاي به ظاهر بين­المللي را به رخ جهانيان مي ­کشد. و تنها مردم آزادة جهان هستند که در قالب­هاي گوناگون اين اقدامات ضد بشري را محکوم مي­نمايند.


اين سازمان از همة اساتيد، روشنفکران، صاحب­نظران و ديگر اقشار ملت مي­خواهد تا به هر نحو ممکن از جمله فضاي مجازي بر سر تجاوزگران فرياد زنند و عبادت خود را در ماه مبارک رمضان غني­ تر سازند. از اين رو اساتيد بسيجي استان همزمان با روز جهاني قدس همراه با ديگر اقشار مردم غيور ايران اسلامي در راهپيمايي شرکت نموده و انزجار خود را از تجاوز­گران به حقوق انسان­ها اعلام مي­دارند.


سازمان بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۱:۰۳

2 Jan 2020