۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۶۲۸۴
فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

روز قدس به یک حرکت جهانی برای مقابله با رژیم صهیونیستی تبدیل شده است

روز قدس روز اسلام است و امروز مسئله فلسطین به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.
روز قدس به یک حرکت جهانی برای مقابله با رژیم صهیونیستی تبدیل شده است
به گزارش جهانبین نیوز، مهران مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران خبر روز قدس را روز روحیه گرفتن مردم مظلوم فلسطین دانست و بیان داشت: روز قدس روزی است که مردم مظلوم فلسطین توسط عدالت خواهان جهان به ویژه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران حمایت می شوند.

وی افزود: البته این حمایت ها و همبستگی ها باید همیشه وجود داشته باشد اما روز قدس به عنوان یک نماد و یادگاری از جانب بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) نمود بیشتری دارد.

مرادی اذعان داشت: همانطور که امام(ره) فرمودند روز قدس روز اسلام است و این روز بیشترین تاثیر را بر روی بیداری اسلامی گذاشته است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد افزود: امسال که روز قدس مصادف شده است با حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیست به مردم مظلوم فلسطین و غزه، بی‎شک این راهپیمایی پرشور تر از هرسال و با حضور گسترده مردم جهان و خاصه مردم متدین و روزه دار ایران برگزار می شود.

مرادی بیان داشت: روز قدس بار دیگر مردم انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی و دول عربی که با سکوت خود از این جنایات حمایت می کنند، نشان می دهند.

وی تصریح کرد: این حرکتی است بسیار عمیق که در دنیای اسلام روز به روز در حال گسترش است و همچون خونی در رگهای امت اسلامی جریان دارد.

فرمانده ناحیه شهرکرد خاطرنشان کرد: امروز مسئله فلسطین به یک حرکت جهانی تبدیل شده است و ماهیت شوم رژیم غاصب صهیونیست و استکبار جهانی برای همگان روشن و آشکار شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۷:۰۰

9 Jan 2020