۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۱۶۲۸۲

امر به معروف و نهی از منکر گام نهادن در مسیر اولیای الهی است

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: امر به معروف و نهی از منکر دعوت به دین و گام نهادن در مسیر پیمودن راه انبیاء و اولیا و ائمه معصومان و قرآن است.
امر به معروف و نهی از منکر گام نهادن در مسیر اولیای الهی است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر سیف الله مطلبی امر به معروف و نهی از منکر را از واجبات شرعی و الهی دانست که در جامعه مغفول باقی مانده است و باید احیا شود.

مطلبی افزود: با تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استانها و شهرستان ها بخشی از آحاد جامعه مثل ادارات و سازمانها و هیئت های مذهبی در احیای این فریضه قدمهایی را برداشته اند.

وی گفت: در راستای ترویج این فریضتین باید به صورت منسجم و تشکیلاتی جمعیت بیشتری وارد شوند و به صورت خودجوش فعالیت کنند.

مطلبی، عمده فعالیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را تذکر لسانی دانست و اذعان داشت: تذکر لسانی وظیفه ای همگانی است که باید با عمل خوب و پسندیده و منطقی و مطابق با مدل دین انجام شود.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تذکر از راه خود و شیوه مذهبی و طبق مدل اهل بیت اثر عمیق و خوبی دارد.

مطلبی، امر به معروف را دعوت به دین دانست و اظهار داشت: گام نهادن در این مسیر پیمودن راه انبیاء و اولیا و ائمه معصومان و قرآن است.

وی تصریح کرد: دعوت به معروفات و فضایل اخلاقی دامنه گسترده ای دارد و دعوت به نماز، روزه، خمس و زکات و نهی از رذایل اخلاقی نظیر دروغ، غیبت و تهمت و بدحجابی از جمله این مصادیق است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۶:۵۳

27 Dec 2019