۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۱۶۲۷۲

جنگ غزه نبردی نابرابر علیه فلسطینیان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گفت: اگر مسلمانان جهان یک پارچه از غزه حمایت می کردند، ملت فلسطین امروز شاهد چنین فجایعی نبود.
جنگ غزه نبردی نابرابر علیه فلسطینیان است
حجت الاسلام ابراهیم دهقان در گفت وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به حوادث اخیر غزه افزود: کسانی که مدعی حقوق بشر هستند یک جنگ نابرابر را شروع کرده و خانه های مسکونی مردم فلسطین ها را بر سرشان خراب می کنند.

دهقان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان مردم روزه دار غزه و همچنین بچه های بی گناه آنان را مورد حمله قرار می دهند و وظیفه ملت ماست که انزجار و تنفر خود را از این جنایات دل خراش اعلام کنیم.

این کارشناس دینی با تاکید بر روشن شدن ماهیت اسرائیل برای جوامع بشری اظهار کرد: سکوت کشورهای عربی از این فاجعه جهانی نشان دهنده تایید آن ها از عملکرد رژیم صهیونیسم در غزه است این در حالی است که مردم کشورهای غربی این حرکت را نمی پسندند و با تظاهرات خود خواهان جلوگیری از کشتار مردم فلسطین هستند.

وی با تاکید بر اینکه روزی شعله های انزجار از اسرائیل دامن برخی از کشورهای عربی را می گیرد اذعان داشت: ملت بزرگ ایران در روز قدس با حضور پر شکوه خود به دنیا اعلام خواهند کرد که ما پشتوانه مردم بی گناه فلسطین هستیم و خواستار حذف این رژیم غاصب از صحنه روزگاریم.

دهقان با اشاره به این که فلسطین خط مقدم جبهه ایران در مقابل اسرائیل است گفت: هر کجای که دشمنان اتحاد مسلمانان را ببنند یقینا عقب نشینی خواهند کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۸:۱۴

28 Dec 2019