۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۱۶۲۳۱

برگزاری دومین نشست مودت فرماندهان بسیج شهرستان شهرکرد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد از برگزاری طرح مودت با هدف ایجاد انس و الفت بین خانواده ها و کارکنان، تکریم خانواده به عنوان پشتیبان معنوی در انجام ماموریت ها، تقویت روحیه نشاط معنوی در خانواده بزرگ بسیج، ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی خبر داد.
برگزاری دومین نشست مودت فرماندهان بسیج شهرستان شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، مهران مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران خبر تصریح کرد: دین مبین اسلام همواره بر ترویج و تحکیم محبت و مودت در بین مسلمین تاکیدات بسیار زیادی داشته است.

مرادی افزود: خدای تبارک و تعالی در آیه ۲۳ سوره شوری می فرماید: "قل لا اسئلکم علیه اجرا الا الموده فی القربی" بگو بر این(رساندن پیام) از شما مزدی درخواست نمی کنم جز دوستی با خویشانم.

وی بیان داشت: از آنجایی که بسیج رسالت بسیار مهمی را در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در همه ابعاد برعهده دارد و همواره نیازمند همراهی و حمایت معنوی خانواده های خویش است دومین نشست سالیانه مودت فرماندهان پایگاههای بسیج، فرمانده های حوزه های مقاومت و گردان های بیت المقدس، کوثر و امام حسین(ع) و خانواده هایشان برگزار شد.

فرمانده ناحیه شهرکرد، ایجاد انس و الفت بین خانواده ها و کارکنان با ترویج سیره نبوی در باب مودت، تکریم خانواده های به عنوان پشتیبان معنوی در انجام ماموریت ها، تقویت روحیه نشاط معنوی در خانواده بزرگ بسیج، ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی بین خانواده ها را از جمله اهداف برگزاری طرح مودت برشمرد.

مرادی، استفاده از تجارب ارزشمند و تبادل تجارب بین شرکت‌کنندگان، بحث و تبادل نظر پیرامون محوری ترین برنامه های فرهنگی شاخ و اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص مقوله فرهنگ را ازدیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در این نشست راهکارهای مقابله با تهدیدات نرم دشمن به ویژه ماهواره و ناهنجاریها و آسیب های ایجاد شده در بین خانواده ها بررسی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۸:۵۹

30 Dec 2019