۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۱۶۱۶۵
با حضور کارشناسان استانی

مشکلات شرکت تعاونی فرش کوهرنگ بررسی شد

بيمه خدمت بزرگي به قاليبافان است که با تحقق آن و برخورداری بافندگان از آن می تواند امنیت شغلی را برای آنها ایجاد کند.
مشکلات شرکت تعاونی فرش کوهرنگ بررسی شد
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کوهرنگ خبر، مهراب جمالپور سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ، توجه به مشکلات ساختاری و رفع دغدغه های مجتمع ها و کارگاههای قالیبافی، امنیت شغلی استاد کاران و بافندگان را از مهم ترین عوامل تاثيرگذار اين طرح برشمرد و اظهار داشت : پیگیری بخشی از مشکلات صاحبان کارگاههای قاليبافي در راستای ساماندهی، رونق و افزایش کیفیت فرش دستباف است که در نهایت روند بهبود سفارش پذیری و ایجاد آرامش روانی و امنیت شغلی در پیشبرد تولید را به دنبال خواهد داشت.


وي در ادامه افزود: فرش دستباف از ديرباز در اين خطه از کشورمان با دست هنرمندان و استاد کاران زبردست توليد مي شده که اسناد فرهنگی و تاریخی گواه محکمي بر جايگاه فرش در این شهرستان است .

جمالپور با اشاره به اينكه توجه به این بخش عامل مهمی درجهت پیشرفت اقتصاد شهرستان خواهد بود گفت: كمك هاي اداره فرش استان از لحاظ مادي و معنوي جهت افزايش توانمندي هاي موجود و توسعه صنعت فرش دستباف می تواند گشايشي در عرصه اقتصادي شهرستان و حتی استان به وجود آورد.

در ادامه طاهریان کارشناس اداره فرش استان با اشاره به بحث بيمه بافندگان فرش دستباف در سطح استان و شهرستانها گفت : بيمه خدمت بزرگي به قاليبافان است که تحقق یافتن این موضوع و برخورداری بافندگان از آن می تواند امنیت شغلی را برای آنها ایجاد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۴:۳۳

28 Dec 2019