کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور کارشناسان استانی

مشکلات شرکت تعاونی فرش کوهرنگ بررسی شد

23 تير 1393 ساعت 12:19

بيمه خدمت بزرگي به قاليبافان است که با تحقق آن و برخورداری بافندگان از آن می تواند امنیت شغلی را برای آنها ایجاد کند.


به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کوهرنگ خبر، مهراب جمالپور سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ، توجه به مشکلات ساختاری و رفع دغدغه های مجتمع ها و کارگاههای قالیبافی، امنیت شغلی استاد کاران و بافندگان را از مهم ترین عوامل تاثيرگذار اين طرح برشمرد و اظهار داشت : پیگیری بخشی از مشکلات صاحبان کارگاههای قاليبافي در راستای ساماندهی، رونق و افزایش کیفیت فرش دستباف است که در نهایت روند بهبود سفارش پذیری و ایجاد آرامش روانی و امنیت شغلی در پیشبرد تولید را به دنبال خواهد داشت.


وي در ادامه افزود: فرش دستباف از ديرباز در اين خطه از کشورمان با دست هنرمندان و استاد کاران زبردست توليد مي شده که اسناد فرهنگی و تاریخی گواه محکمي بر جايگاه فرش در این شهرستان است .

جمالپور با اشاره به اينكه توجه به این بخش عامل مهمی درجهت پیشرفت اقتصاد شهرستان خواهد بود گفت: كمك هاي اداره فرش استان از لحاظ مادي و معنوي جهت افزايش توانمندي هاي موجود و توسعه صنعت فرش دستباف می تواند گشايشي در عرصه اقتصادي شهرستان و حتی استان به وجود آورد.

در ادامه طاهریان کارشناس اداره فرش استان با اشاره به بحث بيمه بافندگان فرش دستباف در سطح استان و شهرستانها گفت : بيمه خدمت بزرگي به قاليبافان است که تحقق یافتن این موضوع و برخورداری بافندگان از آن می تواند امنیت شغلی را برای آنها ایجاد کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16165

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16165/مشکلات-شرکت-تعاونی-فرش-کوهرنگ-بررسی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir