۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۱۶۱۶۳
فرماندار شهرکرد:

زنده نگه داشتن روز قدس یکی از مسائل اصلی نظام است

با توجه به شرایط امروز و جنایات اسرائیل در فلسطین راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک فریضه در جهت حفظ اسلام است.
زنده نگه داشتن روز قدس یکی از مسائل اصلی نظام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر سعید ملکپور در جلسه ستاد انتفاضه و قدس شهرستان که در فرمانداری شهرستان شهرکرد برگزار شد، روز قدس را از یادگارهای امام خمینی(ره) دانست و گفت: حضور پر رنگ مردم در این حماسه به استکبار ثابت می کند که مردم ما همچنان پیرو آرمان های امام(ره) اند.

وی با اشاره به وقایع امروز فلسطین، بیان داشت: امروز با قتل عام مردم غزه و فلسطین مواجهیم و اسرائیل جدای از همه اعتراضات جهانی همچنان به جنایات خود ادامه می دهد.

ملکپور تاکید کرد: حضور گسترده مردم و مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین نشانه حمایت از ظلم‌ستیزی است و حضور ما به دنیا ثابت می کند که ما تحت هر شرایطی حامی مردم فلسطین و غزه هستیم.

فرماندار شهرکرد اظهار داشت: مسئله فلسطین یک اصل است و زنده نگه داشتن روز قدس یکی از مسائل اصلی نظام است که همواره مورد تاکید امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

ملکپور افزود: برگزاری باشکوه راهپیمایی قدس از اهمیت خاصی برخوردار است و با توجه به شرایط امروز و جنایات اسرائیل در فلسطین یک فریضه در جهت حفظ اسلام است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۳:۰۳

15 Feb 2020