کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرکرد:

زنده نگه داشتن روز قدس یکی از مسائل اصلی نظام است

23 تير 1393 ساعت 12:59

با توجه به شرایط امروز و جنایات اسرائیل در فلسطین راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک فریضه در جهت حفظ اسلام است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر سعید ملکپور در جلسه ستاد انتفاضه و قدس شهرستان که در فرمانداری شهرستان شهرکرد برگزار شد، روز قدس را از یادگارهای امام خمینی(ره) دانست و گفت: حضور پر رنگ مردم در این حماسه به استکبار ثابت می کند که مردم ما همچنان پیرو آرمان های امام(ره) اند.

وی با اشاره به وقایع امروز فلسطین، بیان داشت: امروز با قتل عام مردم غزه و فلسطین مواجهیم و اسرائیل جدای از همه اعتراضات جهانی همچنان به جنایات خود ادامه می دهد.

ملکپور تاکید کرد: حضور گسترده مردم و مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین نشانه حمایت از ظلم‌ستیزی است و حضور ما به دنیا ثابت می کند که ما تحت هر شرایطی حامی مردم فلسطین و غزه هستیم.

فرماندار شهرکرد اظهار داشت: مسئله فلسطین یک اصل است و زنده نگه داشتن روز قدس یکی از مسائل اصلی نظام است که همواره مورد تاکید امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

ملکپور افزود: برگزاری باشکوه راهپیمایی قدس از اهمیت خاصی برخوردار است و با توجه به شرایط امروز و جنایات اسرائیل در فلسطین یک فریضه در جهت حفظ اسلام است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16163

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16163/زنده-نگه-داشتن-روز-قدس-یکی-مسائل-اصلی-نظام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir