۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۱۶۰۹۷
بیانیه حزب موتلفه استان:

قوای سه‌گانه موضوع عفاف و حجاب را دراولویت خود قرار دهند

حزب موتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای در خصوص ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف، تاکید کرده است: قوای سه گانه به ویژه قوه مجریه تمام تلاش خود را برای حل معضلات فرهنگی بخصوص عفاف و حجاب به کار گیرند.
قوای سه‌گانه موضوع عفاف و حجاب را دراولویت خود قرار دهند
به گزارش جهانبین نیوز، در بیانیه حزب موتلفه اسلامی که به مناسبت 21 تیرماه روز عفاف و حجاب، آمده است: سپاس پروردگاری که قادر مطلق است و بشر را آفرید تا مصداق خلیفه ا... روی زمین باشد و در قاموس آفرینش هیچ انسانی را به دیگری برتری نداد اِلا به تقوی. همان خداوندی که زن را در عالی ترین مصداق، مظهر ظرافت، وقار و سکینه‌ی قلوب خانواده و فرزندان قرار داد و اصلاح جامعه را در گرو تقوای زن تعریف کرد و محیط خانواده را مثل کلاس درسی دانست که زن مربی اوست و می‌تواند با تربیت یک فرزند، امتی را رهایی بخشد و به واسطه ظرافت‌های ذاتی و گوهر پاک درونی، حکم بر حجاب و عفاف او داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در غرب همه تنوع و تفنن در لباس و آرایش زنان نشانه آن است که در فرهنگ آن‌ها زن به صورت جدی وارد جامعه نشده، بلکه به عنوان یک ابزار و شیء لوکس که همواره جای آن در حاشیه کارهاست، عرضه شده است.

این بیانیه تصریح کرده است: در اسلام پوشش زن نه برای تخفیف، بلکه برای اعتلای شخصیت اوست و برای آن که زنان در برابر مردان نامحرم، خود را حقیر و ذلیل نبینند، تکبر را برای آنان جایز دانسته و اجازه داده که زن با درک کرامت نفس خود، تمامی تحقیرهای تاریخی خود را نفی نموده و عزت نفسی پایدار در برابر مردان بیگانه بیابد تا بتواند امور اجتماعی و مراودات خود را در سطحی مطلوب به انجام رساند.

در پایان این بیانیه آمده است: حزب موتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از قوای سه گانه به ویژه قوه مجریه انتظار دارد تمام تلاش خود را برای حل معضلات فرهنگی بخصوص عفاف و حجاب مصروف داشته و همواره این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهد که در عرصه فرهنگ با توجه به آموزه های اصیل اسلامی و عمق بخشی به باورها، ظواهر ناخوشایند فرهنگ غرب در سطح جامعه را برچیده و در ترویج فرهنگ غنی اسلامی و سیره ی علوی و فاطمی تلاش جدی نمایند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۵:۳۵

14 Feb 2020