۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۱۶۰۹۳
معاون آموزش و پرورش استان خبر داد

برگزاری اعتکاف رمضانیه دانش‎آموزی در چهارمحال و بختیاری

آئین اعتکاف رمضانیه دانش‎آموزی با حضور یک هزار و 700 دانش‌آموز در دهه سوم ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود.
برگزاری اعتکاف رمضانیه دانش‎آموزی در چهارمحال و بختیاری
افشین امیریان، معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: امروز دشمن با تمام قدرت تبلیغاتی خود قصد گمراه کردن جوانان و آینده‌سازان انقلاب را دارد که باید برای مقابله با این تهاجم فرهنگی تعالیم اسلامی را در جامعه نشر داد.

وی با اشاره به اهمیت اعتکاف به ویژه برای نسل جوان، گفت: شرکت در اعتکاف موجب نزول برکات الهی است و حضور پرشور جوانان در چنین آیین‌هایی آرامش معنوی و گسترش مفاهیم دینی و اسلامی را به همراه دارد.

امیریان تصریح کرد: اعتکاف در دین مبین اسلام از اهمیت والایی برخوردار است و در روایات اسلامی، هم ردیف نماز، روزه، حج و جهاد ذکر شده است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان از حضور یک هزار و 700 دانش‌آموز در مراسم اعتکاف امسال در دهه سوم ماه رمضان در استان خبر داد و افزود: از این تعداد 600 نفر در مرکز استان و سایر دانش‎آموزان در شهرستان‌های دیگر معتکف می‎شوند.

امیریان با اشاره به اهداف برگزار این مراسم معنوی، خاطرنشان کرد: خودسازی، توجه به نفس، انس با قرآن و دعا، خودشناسی و سازندگی روحی دانش‌آموزان از مهمترین اهداف برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۱۶

29 Dec 2019