۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۱۶۰۶۳

تحقق شعار امسال مهمترین تکلیف آموزش و پرورش است

مدیرآموزش و پرورش شهرستان اردل گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری برای آموزش و پرورش تکلیف است و تمامی اعضاء موظف می باشند شعار سال را که از طرف مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان شده، تحقق بخشند .
تحقق شعار امسال مهمترین تکلیف آموزش و پرورش است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، غلامرضا امیدزاده در اولین جلسه ی کمیته ی مطالبات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور که در آموزش و پرورش شهرستان اردل برگزار گردید اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان نمونه مطالبات متعددی را از آموزش و پرورش مطرح کردند که استفاده از نیروهای متدین، انقلابی، جوان و پویا در بحث انتصاب‌ها، پرهیز از نگاه‌های سیاسی و جناحی در آموزش و پرورش و مراقبت از متون و کتاب‌های درسی از جمله مطالباتی بود که مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان نمونه اعلام کردند.

امیدزاده در ادامه افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری برای آموزش و پرورش تکلیف است و تمامی اعضاء موظف می باشند شعار سال را که از طرف مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان شده، تحقق بخشند و تمامی مطالبات ایشان را در خصوص مسائل تربیتی و فرهنگی و سند تحول بنیادین برآورده نمایند.

وی در سخنان پايانی خود اظهار کرد: تمامی کارکنان می بايست برنامه های آموزشی و پرورشی ابلاغ شده از طرف دولت و وزارت آموزش و پرورش را اجرا نمايند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۲:۰۱

1 Jan 2020