۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۱۶۰۶۰

برای مقابله با توطئه رضاخانی دشمنان ازدواج آسان گسترش یابد

ازدواج ها را آسان بگیرید تا جوانان بتوانند به راحتی ازدواج کنند و تشکیل زندگی بدهند، مهریه ها سنگین باعث می شود سن ازدواج بالا برود .
برای مقابله با توطئه رضاخانی دشمنان ازدواج آسان گسترش یابد

به گزارش جهان بین نیوز به نقل از سلام لردگان، امام جمعه لردگان در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به نامگذاری روز 21 تیر ماه به عنوان روز ملی عفاف و حجاب افزود: از مهمترین مسائل مورد تاکید در دین اسلام موضوع عفاف و حجاب است.

انصاری، به توطئه دیرینه دشمنان و همچنین موضوع کشف حجاب رضاخان اشاره کرد و افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود همواره بدنبال ترویج فساد و بی بند و باری بوده اند.

امام جمعه لردگان با اشاره به نقش خانواده ها و هوشیاری آنان در برابر این توطئه بزرگ تاکید کرد: باید مسئله ازدواج و تقویت بنیاد خانواده که مورد سفارش اسلام است روز به روز گسترش یابد.

وی با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: امام حسن مجتبی(ع) در انفاق و کمک به ایتام و نیازمندان پیشتاز بوده است. و باید به تاسی از سیره زندگی آن امام همام به کمک مستمندان و ایتام شتافت.

خطیب نماز جمعه لردگان، توجه خاص به فقرا و مستمندان را از ویژگی های بارز امام حسن (ع)، برشمرد و گفت: انسان اگر بخواهد به جایگاه متعالی برسد باید به فقرا، مستمندان و نیازمندان کمک کند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان لردگان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار شورای نگهبان در جامعه اسلامی گفت: شورای نگهبان نبض نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انصاری اظهار داشت: شورای نگهبان تشخیص عدم مغایرت مصوبات مجلس شورای اسلامی با احکام اسلام و تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را دارد .

انصاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: شورای نگهبان عماد ملت، دین و مایه اطمینان و سکینه قلب مومنین است و در حقیقت نبض نظام اسلامی به شمار می رود .

انتهای پیام/

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۱:۰۸

28 Dec 2019