۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۱۶۰۵۷
امام جمعه بروجن:

خدشه به حجاب و عفت عمومی، خیانت به کشور است

اگر کسانی بخواهند با بیان، قلم و برنامه ریزی هایشان حجاب و عفت عمومی را خدشه دار کنند در هر سطحی که باشند به دین مردم و کشور خیانت می کنند.
خدشه به حجاب و عفت عمومی، خیانت به کشور است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی گفت: اگر کسانی بخواهند با بیان، قلم و برنامه ریزی هایشان حجاب و عفت عمومی را خدشه دار کنند در هر سطحی که باشند به تدین و تشرع مردم و کشور خیانت می کنند.

حسین نژادیان با اشاره به روز ۲۱ تیرماه حمله ناجوانمردانه به مسجد گوهر شاد تصریح کرد: رضاخان ملعون به نوکری از استعمارگران متجاوز کشف حجاب کرد که مردم زیادی در این روز به شهادت رسیدند.

وی گفت: علی رغم گذشت ۳۵ سال از عمر با شکوه انقلاب اسلامی هنوز بدحجابی در این کشور اسلامی جاری است و بعضی ها اصرار دارند که بد حجابی رواج داشته باشد و متاسفانه به خاطر تبلیغات دشمن عده ای اصرار جاهلانه بر این هنجار شکنی دارند.

خطیب جمعه شهر بروجن آرامش روانی جامعه، پایداری خانواده، کاهش مفاسد، استواری جامعه و حفظ ارزش و مقام زن را از برکات و آثار حجاب عنوان کرد.

حسین نژادیان با بیان این که حفظ حجاب اسلامی شکوفایی علمی و اقتصادی را به دنبال دارد گفت: پوشش درست اسلامی موجب سلامت نسل آینده جامعه می شود.

وی با گرامیداشت روز یکشنبه ۲۲ تیرماه میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) تاکید کرد: یکایک مسلمانان وظیفه دارند باحفظ تکریم و احترام رنج های یتیمان را برطرف کنند.

وی با اشاره به این که شب قدر، شب ولایت، نزول قرآن و فرشتگان است گفت:شب قدر، شب فرصت هاست که باید به سوی خدا برگشت و با توبه مورد رحمت خداوند تبارک وتعالی قرار گرفت.

سالروز تشکیل شورای نگهبان،کمک و همراهی خیرین درجشن گلریزان از دیگر محورهای خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۴:۲۶

9 Jan 2020