۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
کد مطلب : ۱۶۰۲۱
سرپرست صنعت معدن و تجارت کوهرنگ

اتحادیه های صنفی در شهرستان کوهرنگ تشکیل خواهد شد

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ از تشکیل اتحادیه های صنفی در شهرستان خبر داد.
اتحادیه های صنفی در شهرستان کوهرنگ تشکیل خواهد شد
به گزارش جهانبین، مهراب جمالپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کوهرنگ خبر، اظهار داشت: تشکیل  اتحادیه های صنفی موجب سهولت در امر خدمت رسانی، کاهش ترددهای غیر ضروری، تشکیل اتاق اصناف و در نهایت موجب رفاه حال شهروندان خواهد بود.


وی در ادامه گفت: با تصویب کمسیون نظارت بر سازمان های صنفی استان مبنی بر تشکیل اتاق اصناف شهرستان کوهرنگ، هم اکنون با اعلام عمومی برای ثبت نام علاقه مندان جهت حضور در هیات رئیسه اتحادیه های صنفی در حال آماده سازی مقدمات هستیم.


جمالپور، شرایط اتحادیه های توزیعی و خدماتی شامل اتحادیه مصالح ساختمانی و صنوف وابسته، اتحادیه خوار و بارفروشان، قصاب و مرغ وماهی فروش، پوشاک فروشان و آرایشگران، اغذیه فروشان، آهنکاران ودرودگر، تعمیرکاران لوازم یدکی، لوازم خانگی و عکاسان و بافندگان فرش دستباف را برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه مهیا دانست.

جمالپورخاطر نشان کرد: هم‌اکنون آگهی مربوط به پذیرش کاندیدا از کلیه اعضای دارای پروانه کسب معتبر از شهرستان در اتحادیه های فوق منتشر شده و داوطلبان عضویت در هیات مدیره اتحادیه‌های مذکور می‌توانند از جهت ثبت‌نام به دبیرخانه انجمن مستقر در اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۳:۰۱

27 Dec 2019