۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۱۵۸۲۷

بخشنامه دانشگاه آزاد، شانه خالی کردن مسئولان از مسئولیت ذاتی خود است

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد در نامه ای به مدیران و روسای دفاتر حراست واحدهای دانشگاه آزاد، خواسته است که از هرگونه مداخله در موضوع حجاب و عفاف (حتی در صورت مشاهده تخلفات) خودداری کنند.
بخشنامه دانشگاه آزاد، شانه خالی کردن مسئولان از مسئولیت ذاتی خود است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، برای هر مسلمانی که مختصری با تعالیم اسلامی آشنایی داشته باشد، کاملاً روشن است که حجاب، یک اصل محکم دینی است روایات فراوان و معتبری داریم که هم درباره اصل حجاب و هم درباره چگونگی آن رهنمودهای مشخصی ارائه نموده اند.

اظهارت اخیر رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر این که حجاب یک امر فرهنگی است و نیاز به برنامه ها و راهکارهای خاص و تخصصی فرهنگی دارد آیا به گونه ای شانه خالی کردن مسئولان انضباطی از مسئولیت ذاتی خود مبنی بر حراست از ارزش های اسلامی در دانشگاه ها نیست؟

با این تفسیر آیا می توان گفت اگر سارقی قصد دزدی از دفاتر دانشگاه را داشته باشد به بهانه این که اموال مربوط به امور مالی و اداری می شود حراست می تواند از این سرقت چشم پوشی کند؟

اگر با کمی تامل به فتنه ۱۸ تیر سال ۷۸ نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که آتش های زیر خاکستر اکنون در حال شعله ور شدن است چرا که در آن زمان بر آزادی حجاب تاکید داشتند.

ترویج بد حجابی و بد پوششی در زمان دولت اصلاحات از عواملی بود که باعث خشم و نفرت مردم شد و با تهاجمی که از طرف روشنفکران غربی بر آیت الله مصباح یزدی وارد شد که مقام معظم رهبری ایشان را مطهری زمان نامید بیش از بیش بر خشم مردم افزوده شد.

مقام معظم رهبری به مسئولان فرهنگی سفارش کردند تا مراقب رخنه های فرهنگی باشند تا مبادا برخی افراد با استفاده از هنر و ابزارهای گوناگون ایمان مردم را مورد تهاجم قرار دهند.

با توجه به تاکیدات ایشان آیا این حرکت در مسیر منویات فرهنگی مقام معظم رهبری است؟

عمده ترين پيامدها و آسيب هاي اجتماعي بدحجابي در جامعه که می توان به آن اشاره کرد كاهش ازدواج، افزايش طلاق و افزايش روابط نامشروع است که توقع می‌رود در یک جامعه اسلامی مسئولان برای احیای امر الهی درباره عفاف و حجاب پیش از پیش دغدغه‌مند باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۲:۳۲

3 Jan 2020