۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۱۵۸۲۵
امام جمعه بروجن:

آزادی قلم و بیان حق مسلم مردم و مطبوعات است

برخی مطبوعات با دامن زدن به یک سری اختلافات جاده صاف کن دشمنان زخم خورده انقلاب هستند، آزادی قلم نباید ارزشهای دینی مردم را پایمال کند.
آزادی قلم و بیان حق مسلم مردم و مطبوعات است
به گزارش جهانبین به نقل ازکلار، حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقویت گروه تکفیری داعش توسط آمریکا، عربستان و قطر باعث شده که بسیاری از مردم عراق و سوریه در ماه مبارک رمضان بی خانمان شوند.

حسین نژادیان با بیان این که استکبار جهانی از این گروهک منحرف بهره برداری زیاد می کند تصریح کرد: آنها سعی می کنند افکار عمومی جهان را از بیداری اسلامی منطقه منحرف کنند.

وی گفت: عرضه چهره خشن از مسلمانان، تضعیف جبهه مقاومت در منطقه، تقویت اسلام آمریکایی و تخریب زیر ساخت های کشورهای اسلامی از دیگر اهداف استکبار جهانی است.

خطیب نماز جمعه شهر بروجن بر ضرورت وحدت بین شیعه و سنی و کمک به مردم عراق در حالی که اعلام نیاز کنند، تاکید کرد.

حسین نژادیان در ادامه با اشاره به روز چهاردهم تیر ماه که روز قلم نامگذاری شده گفت: آزادی قلم و  بیان حق مسلم مردم و مطبوعات است.

وی با ابراز تاسف از عملکرد برخی مطبوعات که با دامن زدن به یک سری اختلافات جاده صاف کن دشمنان زخم خورده انقلاب هستند تاکید کرد: آزادی قلم نباید ارزشهای دینی مردم را پایمال کند.

حجت الاسلام حسین نژادیان آزادی قلم و بیان را نعمتی از آثار خون شهیدان دانست و گفت: عده ای به خاطر غرض و یا جهالت دست به نوشتن برخی مطالب می زنند که به صلاح مملکت و اسلام نیست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام مظم رهبری افزود: نباید کسانی جهاد و شهادت را تحقیر و باورهای دینی مردم را انکار و مورد تشکیک قرار دهند.

گرامیداشت روز شهرداری، وفات حضرت خدیجه(س) و روز مالیات از دیگر محورهای خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۲:۳۹

2 Jan 2020