کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بروجن:

آزادی قلم و بیان حق مسلم مردم و مطبوعات است

13 تير 1393 ساعت 17:51

برخی مطبوعات با دامن زدن به یک سری اختلافات جاده صاف کن دشمنان زخم خورده انقلاب هستند، آزادی قلم نباید ارزشهای دینی مردم را پایمال کند.


به گزارش جهانبین به نقل ازکلار، حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقویت گروه تکفیری داعش توسط آمریکا، عربستان و قطر باعث شده که بسیاری از مردم عراق و سوریه در ماه مبارک رمضان بی خانمان شوند.

حسین نژادیان با بیان این که استکبار جهانی از این گروهک منحرف بهره برداری زیاد می کند تصریح کرد: آنها سعی می کنند افکار عمومی جهان را از بیداری اسلامی منطقه منحرف کنند.

وی گفت: عرضه چهره خشن از مسلمانان، تضعیف جبهه مقاومت در منطقه، تقویت اسلام آمریکایی و تخریب زیر ساخت های کشورهای اسلامی از دیگر اهداف استکبار جهانی است.

خطیب نماز جمعه شهر بروجن بر ضرورت وحدت بین شیعه و سنی و کمک به مردم عراق در حالی که اعلام نیاز کنند، تاکید کرد.

حسین نژادیان در ادامه با اشاره به روز چهاردهم تیر ماه که روز قلم نامگذاری شده گفت: آزادی قلم و  بیان حق مسلم مردم و مطبوعات است.

وی با ابراز تاسف از عملکرد برخی مطبوعات که با دامن زدن به یک سری اختلافات جاده صاف کن دشمنان زخم خورده انقلاب هستند تاکید کرد: آزادی قلم نباید ارزشهای دینی مردم را پایمال کند.

حجت الاسلام حسین نژادیان آزادی قلم و بیان را نعمتی از آثار خون شهیدان دانست و گفت: عده ای به خاطر غرض و یا جهالت دست به نوشتن برخی مطالب می زنند که به صلاح مملکت و اسلام نیست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام مظم رهبری افزود: نباید کسانی جهاد و شهادت را تحقیر و باورهای دینی مردم را انکار و مورد تشکیک قرار دهند.

گرامیداشت روز شهرداری، وفات حضرت خدیجه(س) و روز مالیات از دیگر محورهای خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15825

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15825/آزادی-قلم-بیان-حق-مسلم-مردم-مطبوعات

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir