۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۱۵۸۲۲

داعش وسیله ای برای سلطه مجدد آمریکا بر عراق پس از صدام است

کارشناس مسائل سیاسی گفت:استاد درس گروهک داعش آمریکای شیطان است و هدف اصلی آنها آسیب زدن به عراق، ایجاد شکاف در منطقه به ویژه دامن زدن به جنگ شیعه و سنی است.
داعش وسیله ای برای سلطه مجدد آمریکا بر عراق پس از صدام است
به گزارش جهانبین نیوز، امید نظری نیا دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: گروهک تروریستی داعش که بعثی‎ها و فرماندهان صدام ملعون آن را هدایت می‎کنند با این اقدامات در عراق به دنبال ایجاد هرج و مرج، ناامنی و ایجاد جنگ مذهبی با هدف نابودی اسلام هستند.

نظری نیا با بیان اینکه مردم عراق چه شیعه و چه سنی به این مسئله آگاه هستند و فتنه داعش را ریشه‎کن خواهند کرد، اظهار کرد: حامیان این گروهک تروریستی باید بدانند که دوران بیداری اسلامی و حاکمیت اسلامی فرا رسیده است.

وی تصریح کرد: انتظار ما از کشورهای اسلامی این است که به خودشان بیایند و مصلحت خود را در نظر بگیرند و فریب حیله و مکر آمریکا را نخورند.

نظری نیا با بیان اینکه آمریکا در عراق به دنبال این است که سلطه خود را بعد از سقوط صدام داشته باشد، اضافه کرد: کشورهای اسلامی جهان اسلام باید در برابر تروریست‎ها بسیج شوند تا این گروه وحشی از بین برود زیرا این گروهک جنایتکار هدفش ضربه ردن و نابودی اسلام است .

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۲:۰۱

20 Feb 2020