کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

داعش وسیله ای برای سلطه مجدد آمریکا بر عراق پس از صدام است

14 تير 1393 ساعت 10:47

کارشناس مسائل سیاسی گفت:استاد درس گروهک داعش آمریکای شیطان است و هدف اصلی آنها آسیب زدن به عراق، ایجاد شکاف در منطقه به ویژه دامن زدن به جنگ شیعه و سنی است.


به گزارش جهانبین نیوز، امید نظری نیا دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: گروهک تروریستی داعش که بعثی‎ها و فرماندهان صدام ملعون آن را هدایت می‎کنند با این اقدامات در عراق به دنبال ایجاد هرج و مرج، ناامنی و ایجاد جنگ مذهبی با هدف نابودی اسلام هستند.

نظری نیا با بیان اینکه مردم عراق چه شیعه و چه سنی به این مسئله آگاه هستند و فتنه داعش را ریشه‎کن خواهند کرد، اظهار کرد: حامیان این گروهک تروریستی باید بدانند که دوران بیداری اسلامی و حاکمیت اسلامی فرا رسیده است.

وی تصریح کرد: انتظار ما از کشورهای اسلامی این است که به خودشان بیایند و مصلحت خود را در نظر بگیرند و فریب حیله و مکر آمریکا را نخورند.

نظری نیا با بیان اینکه آمریکا در عراق به دنبال این است که سلطه خود را بعد از سقوط صدام داشته باشد، اضافه کرد: کشورهای اسلامی جهان اسلام باید در برابر تروریست‎ها بسیج شوند تا این گروه وحشی از بین برود زیرا این گروهک جنایتکار هدفش ضربه ردن و نابودی اسلام است .

انتهای پیام/


کد مطلب: 15822

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15822/داعش-وسیله-سلطه-مجدد-آمریکا-عراق-صدام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir