۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۱۵۶۱۹
امام جمعه کوهرنگ:

دکتر بهشتی از شخصیت های کم نظیر انقلاب بودند

امام جمعه کوهرنگ در ویژه برنامه گرامی داشت شهدای 7 تیر که در مسجد جامع چلگرد برگزار شد گفت: دکتر بهشتی از شخصیت های کم نظیر انقلاب بود.
دکتر بهشتی از شخصیت های کم نظیر انقلاب بودند
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی  کوهرنگ خبر، سید شهاب الدین طباطبایی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر به ذکر برخی از ویژگیهای شخصیتی و زندگی و مبارزات شهید بهشتی پرداخت و افزود: یکی از شخصیتهای کم نظیر انقلاب که در ابعاد مختلف علمی و سیاسی و اجتماعی خدمات بزرگی به انقلاب داشته اند شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی بود.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه گفت: دکتر بهشتی فقیهی کامل، عالمی عامل، مجاهدی نستوه، جامعه شناسی خبره، سیاستمداری صادق و ولایتمداری مخلص بود که تا امروز و تا همیشه برکات مجاهدتهای ایشان برای نظام ماندگار و تاثیرگذار بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به ترور علما و دانشمندان بزرگ ایرانی توسط دشمنان نظام و انقلاب تاکید کردند: دشمنان نظام و انقلاب و منافقین کوردل و فریب خورده های استکبار جهانی گمان می کردند با حذف فیزیکی افراد ممتاز انقلاب، حرکت های انقلابی مردم را متوقف و انقلاب را به شکست بکشانند ولی خدای تبارک تعالی آن اتفاق تلخ را عامل ایجاد وحدت هرچه بیشتر و بهتر ملت و پافشاری و استقامت آنها بر آرمانهای امام و اسلام قرار داد و ملت را در مقابل شایعه پراکنی و فتنه گری های دشمنان، هوشیارتر و بصیرتر گرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۶:۵۱

26 Dec 2019