کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ:

دکتر بهشتی از شخصیت های کم نظیر انقلاب بودند

8 تير 1393 ساعت 0:39

امام جمعه کوهرنگ در ویژه برنامه گرامی داشت شهدای 7 تیر که در مسجد جامع چلگرد برگزار شد گفت: دکتر بهشتی از شخصیت های کم نظیر انقلاب بود.


به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی  کوهرنگ خبر، سید شهاب الدین طباطبایی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر به ذکر برخی از ویژگیهای شخصیتی و زندگی و مبارزات شهید بهشتی پرداخت و افزود: یکی از شخصیتهای کم نظیر انقلاب که در ابعاد مختلف علمی و سیاسی و اجتماعی خدمات بزرگی به انقلاب داشته اند شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی بود.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه گفت: دکتر بهشتی فقیهی کامل، عالمی عامل، مجاهدی نستوه، جامعه شناسی خبره، سیاستمداری صادق و ولایتمداری مخلص بود که تا امروز و تا همیشه برکات مجاهدتهای ایشان برای نظام ماندگار و تاثیرگذار بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به ترور علما و دانشمندان بزرگ ایرانی توسط دشمنان نظام و انقلاب تاکید کردند: دشمنان نظام و انقلاب و منافقین کوردل و فریب خورده های استکبار جهانی گمان می کردند با حذف فیزیکی افراد ممتاز انقلاب، حرکت های انقلابی مردم را متوقف و انقلاب را به شکست بکشانند ولی خدای تبارک تعالی آن اتفاق تلخ را عامل ایجاد وحدت هرچه بیشتر و بهتر ملت و پافشاری و استقامت آنها بر آرمانهای امام و اسلام قرار داد و ملت را در مقابل شایعه پراکنی و فتنه گری های دشمنان، هوشیارتر و بصیرتر گرداند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15619

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15619/دکتر-بهشتی-شخصیت-های-کم-نظیر-انقلاب-بودند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir