۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۱۵۵۰۷

پنج خانه قرآن در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید

مسئول دارالقرآن الكريم چهارمحال و بختیاری از ثبت پنج خانه قرآن در استان در سال جدید خبر داد. به گزار
پنج خانه قرآن در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید
به گزارش جهانبین نیوز، مهدي پرتويی اظهار کرد: امسال مجوز فعالیت چهار خانه قرآن شهري و يك خانه قرآن روستايي از طرف دارالقرآن الكريم در استان صادر شده است.

وی افزود: در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی در استان مراحل ثبت چهار خانه قرآن شهري در شهرستان شهركرد و یک خانه قرآن روستايي در شهرستان لردگان روستاي باغ بهزاد انجام شده و اين خانه هاي قرآن فعالیت خود در رشته هاي قرآنی مختلف را آغاز كرده اند.

پرتويی ادامه داد: اين خانه هاي قرآن با نام هاي پيامبر خاتم (ص)، نور و حضرت مهدي (عج) در شهر شهركرد، بقيه الله (عج) در شهر چالشتر و الرحمن در روستاي دهنو باغ بهزاد مجوز فعاليت گرفته و شروع به كار كرده اند.

مسئول دارالقرآن الكريم با اشاره به ضرورت ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن در جامعه، توسعه فرهگ انسان‌ساز قرآن کریم مبتنی بر تعالیم حیات‌بخش اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را از مهم‌ترین و مؤثرترین حرکت‌های فرهنگی در سالي كه با عنوان فرهنگ نامگذاري شده است دانست.

به گفته وی، این فرهنگ غنی نه تنها آحاد جامعه را در برابر آفات ناشی از تهاجم فرهنگی مصونیت می‌بخشد بلکه رشد و بالندگی انسان را در عرصه‌های مختلف اندیشه و عمل فراهم می‌کند.

پرتويی با بيان اينكه فعاليت مؤسسات و خانه هاي قرآنی شهري و روستايي با تکیه به این باور که حفظ و ترویج فرهنگ غنی قرآنی در سایه تعالیم عترت بهترین و پاینده‌ترین راه اشاعه و گسترش اسلام ناب محمدی و حفظ انقلاب اسلامي است، اين موسسات و خانه هاي قرآن را بهترين مكان براي گذراندن تابستاني پر بار براي فرزندان است.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۹:۳۹

27 Dec 2019