۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۱۵۴۷۲

تولید 82 میلیون متر موکت در کارخانه ظریف مصور بروجن

شرکت ظریف مصور به عنوان بزرگترین تولید کننده موکت و کف پوش در خاورمیانه ۷ میلیون متر صادرات به کشورهای پاکستان، ارمنستان، پاکستان و افغانستان و هند داشته است.
تولید 82 میلیون متر موکت در کارخانه ظریف مصور بروجن
به گزارش جهانبین نیوز، عضو هیئت مدیره شرکت ظریف مصور بروجن در جریان بازدید خبرنگاران از این شرکت گفت: مجموعه ظریف مصور از ابتدا با تولید مواد اولیه مصرفی از الیاف شروع شده و بعد در مراحل حلاجی، کارتینگ و نمد بسته به شرایط و مصارفی که دارد برای چاپ و طرح آماده می شود و بعد از آهار و بسته بندی روانه بازار می شود.

امیرحسین طباطبایی بیان داشت: تعداد افراد مشغول به کار در این شرکت در سال گذشته ۷۰۰ نفر بوده که امسال با استخدام ۲۴۰ نفر نیروی جدید به بیش از ۹۰۰ نفر افزایش داشته است.

طباطبایی افزود: تولید سال گذشته این شرکت بالای ۶۰ میلیون متر کف پوش و موکت بوده است و امسال پیش بینی می شود این میزان به ۸۲ میلیون متر افزایش یابد.

وی گفت: این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده موکت و کف پوش در خاورمیانه ۷ میلیون متر صادرات به کشورهای پاکستان، ارمنستان، پاکستان و افغانستان و هند داشته است.

طباطبایی اذعان داشت: در سایر تولیدات با افزایش تولید الیاف برای اولین بار صادرات الیاف به ترکیه را داشتیم و ۱۵ میلیون انواع موکت صنعتی نیز برای خودروسازان تولید شد.

وی در خصوص تاثیر تحریم ها در روند فعالیت این شرکت تصریح کرد: اگر چه تحریم ها اثر منفی در تهیه لوازم یدکی و قطعات کارخانه را به دنبال داشته اما از لحاظ تولید و فروش محصولات تاثیری بر روند فعالیت شرکت نداشته است.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۳:۰۵

28 Dec 2019