۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۱۵۳۹۱
امام جمعه فارسان:

جنایت های وحشتناک تروریست های تکفیری در عراق برای مسلمانان آزاده جهان عبرت آموز است

حجت الاسلام حسین جمالی زاده گفت: جنایت های وحشتناک تروریست های تکفیری در عراق برای مسلمانان آزاده جهان عبرت آموز است که چگونه با جان و مال و ناموس آبروی مسلمانان بازی می کنند.
جنایت های وحشتناک تروریست های تکفیری در عراق برای مسلمانان آزاده جهان عبرت آموز است
به گزارش جهان بین نیوز، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، امام جمعه فارسان گفت: اگر این تروریستها قدرت یابند از درنده ترین حیوانات و جانوران هم بی رحم تر هستند که خون مسلمانان اعم از شیعه و سنی را به راحتی مباح دانسته و در این میان سربازان آمریکایی و اسراییلی در امان می باشند و از طرف دیگر قدرت و جمعیت شیعه در عراق که با یک فراخوان عمومی میلیونها انسان آزاده شیعه و سنی به جنگ با تروریستها آمدند بار دیگر به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام جمالی زاده در ادامه به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و هفته بهداشت مساجد اشاره کرد و افزود: مسئولین و اقشار مختلف مردم به ویژه دلسوزان نظام و انقلاب و فرهنگ دینی ها بدانند اگر بخواهند جامعه سالم باشد و فضای معنوی و ضد منکرات بر جامعه حاکم باشد تنها راه آن بها دادن به مساجد و نماز جماعت اول وقت در مساجد است.

خطیب جمعه فارسان گفت: اگر تمامی مسئولین و مدیران و دلسوزان در نمازهای جماعت اول وقت خود را به مساجد برسانند همین فرهنگ سازی شده و قطعا بر فضای جامعه معنویت و فرهنگ دینی حاکم خواهد شد.

وی در ادامه سازمان تبلیغات اسلامی  را در نظام اسلامی ما دارای ظرفیت های زیادی دانست و از مسئولین سازمان تبلیغات در رده های مختلف خواست از این ظرفیت ها همچون نظارت بر مسایل فرهنگی مساجد و پیگیری هیات مذهبی و عزاداری و سرو سامان دادن به روحانیون تبلیغی و مداحان را جدی بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۸:۵۳

28 Dec 2019