کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه فارسان:

جنایت های وحشتناک تروریست های تکفیری در عراق برای مسلمانان آزاده جهان عبرت آموز است

31 خرداد 1393 ساعت 10:49

حجت الاسلام حسین جمالی زاده گفت: جنایت های وحشتناک تروریست های تکفیری در عراق برای مسلمانان آزاده جهان عبرت آموز است که چگونه با جان و مال و ناموس آبروی مسلمانان بازی می کنند.


به گزارش جهان بین نیوز، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، امام جمعه فارسان گفت: اگر این تروریستها قدرت یابند از درنده ترین حیوانات و جانوران هم بی رحم تر هستند که خون مسلمانان اعم از شیعه و سنی را به راحتی مباح دانسته و در این میان سربازان آمریکایی و اسراییلی در امان می باشند و از طرف دیگر قدرت و جمعیت شیعه در عراق که با یک فراخوان عمومی میلیونها انسان آزاده شیعه و سنی به جنگ با تروریستها آمدند بار دیگر به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام جمالی زاده در ادامه به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و هفته بهداشت مساجد اشاره کرد و افزود: مسئولین و اقشار مختلف مردم به ویژه دلسوزان نظام و انقلاب و فرهنگ دینی ها بدانند اگر بخواهند جامعه سالم باشد و فضای معنوی و ضد منکرات بر جامعه حاکم باشد تنها راه آن بها دادن به مساجد و نماز جماعت اول وقت در مساجد است.

خطیب جمعه فارسان گفت: اگر تمامی مسئولین و مدیران و دلسوزان در نمازهای جماعت اول وقت خود را به مساجد برسانند همین فرهنگ سازی شده و قطعا بر فضای جامعه معنویت و فرهنگ دینی حاکم خواهد شد.

وی در ادامه سازمان تبلیغات اسلامی  را در نظام اسلامی ما دارای ظرفیت های زیادی دانست و از مسئولین سازمان تبلیغات در رده های مختلف خواست از این ظرفیت ها همچون نظارت بر مسایل فرهنگی مساجد و پیگیری هیات مذهبی و عزاداری و سرو سامان دادن به روحانیون تبلیغی و مداحان را جدی بگیرند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15391

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15391/جنایت-های-وحشتناک-تروریست-تکفیری-عراق-مسلمانان-آزاده-جهان-عبرت-آموز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir