۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۱۵۳۸۶
امام جمعه کوهرنگ:

وزیر فرهنگ و ارشاد جایگاه پدر خود را هزینه جریان های انحرافی نکند

امام جمعه کوهرنگ در خطبه های نماز جمعه این هفته با انتقاد شدید از وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: آقای وزیر بارها از همین تریبون به شما تذکر داده ایم و باز هم تذکر می دهیم نگاهتان را اصلاح کنید،از مهاجرانی عبرت بگیرید فردای قیامت باید جواب بدهید.
وزیر فرهنگ و ارشاد جایگاه پدر خود را هزینه جریان های انحرافی نکند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی  کوهرنگ خبر، سید شهاب الدین طباطبایی خطاب به جنتی هشدار داد و گفت: جایگاهی که پدر شما در این نظام دارد هیچ کسی ندارد این جایگاه را هزینه جریان های انحرافی نکنید.

خطیب نماز جمعه کوهرنگ در بخش دیگری از خطبه ها از روزنامه ابتکار انتقاد کرد و افزود: این روزنامه بی بندباری را رواج می دهد و پیشنهاد ازدواج سفید را مطرح کرد.

وی افزود: ازدواج سفید یعنی ازدواجی که عقد

ندارد، صیغه ندارد، رابطه شرعی نیست، ازدواجی که در انگلیس و امریکا اتفاق می افتد بله اینها روزنامه های دولت تدبیر و امید هستند، این بساط را جمع کنید، اینها نتیجه بی تدبیری است.

وی به تلاش برای بازگشت عده ای از عوامل فتنه به صحنه سیاسی اشاره کردند و تصریح کردند: حرکت های خزنده ای برای تطهیر عوامل فتنه 88 انجام می شود به دکتر روحانی عرض می کنم مردم ما به حسن روحانی رای داده اند نه به هاشمی رفسنجانی، مردم ما به حسن روحانی رای داده اند نه به محمد خاتمی، مردم ما به شما رای داده اند و شما را می شناسند، مبادا مشاوره های غلطی به شما بدهند که شما را از مسیری که تعهد داده اید دور کند.

امام جمعه کوهرنگ هم گریزی به فتنه 88 زد و گفت: امروزه می بینیم افرادی که در فتنه 88 حرکت های تند و غلطی

داشتند و چه بسا هم به زندان رفته اند و حبس کشیده اند، این افراد برای مسئولیت های کلان کشور مطرح می شوند، این زنگ خطر است.

سید شهاب الدین طباطبایی تصریح کرد: ما دلسوزانه و صادقانه عرض می کنیم این حرکت ها هیچ سودی برای دولت تدبیر و امید ندارد و به ضرر دولت تمام می شود، دیگران این حرکت ها را انجام دادند و دود آن هم به چشمشان رفت، آقای روحانی عبرت بگیرید.

خطیب نماز جمعه کوهرنگ در پایان از علمای اهل سنت و شیعه که یک دل و یک نظر مسلمانان را به وحدت دعوت کردند و به گروه داعش فتوا دادند، تقدیر کرد و افزود: همانطور که علما شیعه و سنت هم گفتند، این گروه اسلامی و مسلمان نیست.

وی تاکید کرد: این فتواها را سالهاست که لازم داریم از همان سالی که طالبان شروع به جنایت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۳۲:۴۰

23 Mar 2020