۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۱۵۳۱۳
شهردار شهرکرد:

رویکرد شهرداری ها از یک نهاد خدماتی به نهادی مدنی، فرهنگی و اجتماعی تغییر یافته است

رویکرد شهرداری ها از یک نهاد خدماتی به نهادی مدنی، فرهنگی و اجتماعی تغییر یافته است و این مهم می تواند نقاط مشترک و مثبتی بین شهرداری و دانشگاه در بخش های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و دیگر موضوع های مرتبط با مدیریت شهری ایجاد کند.
رویکرد شهرداری ها از یک نهاد خدماتی به نهادی مدنی، فرهنگی و اجتماعی تغییر یافته است
به گزارش جهانبین نیوز، شهردار شهرکرد در نشست نشست هم اندیشی و برنامه ریزی شهردار شهرکرد، شورای اسلامی شهر و رئیس دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر از توان و ظرفیت علمی و فرهنگی دانشگاه شهرکرد به منظور توسعه و آبادانی شهرکرد استفاده می کند.

غلامیان دهکردی از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شهرداری شهرکرد و دانشگاه شهرکرد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مهم، ضمن ارتقاء سطح تعاملات و همکاری های دوجانبه، زمینه بهبود خدمات و فعالیت های علمی و آموزشی را به شهروندان آسان می کند.

شهردار شهرکرد افزود: رویکرد شهرداری ها از یک نهاد خدماتی به نهادی مدنی، فرهنگی و اجتماعی تغییر یافته است و این مهم می تواند نقاط مشترک و مثبتی بین شهرداری و دانشگاه در بخش های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و دیگر موضوع های مرتبط با مدیریت شهری ایجاد کند.

وی همچنین از برگزاری جلسات تخصصی در راستای حل مسائل و مشکلات فراروی این دانشگاه از جمله تأمین آب فضای سبز، خوابگاه های دانشجویی، دیوار و سر درب جدید این دانشگاه خبر داد.

در این نشست، دیگر اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس دانشگاه شهرکرد نیز به بیان نظرات و پیشنهادات در خصوص راهکارهای همکاری، مسائل و مشکلات پرداختند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۱۲

29 Dec 2019