۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۱۵۳۱۱
کارگران:

اداره فرهنگ و ارشاد به تنهایی قادر به تحقق فرهنگ اسلامی در جامعه نیست

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: متاسفانه ادارات و دستگاه های فرهنگی به صورت جزیره ای عمل می کنند.
اداره فرهنگ و ارشاد به تنهایی قادر به تحقق فرهنگ اسلامی در جامعه نیست
به گزارش خبر نگار جهانبین نیوز جواد کارگران با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، ایجاد همدلی بین مدیران دستگاه های فرهنگی را از جمله برنامه های سال ۹۳ برشمرد.
کارگران برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی، استفاده از پتانسیل های فرهنگی موجود در استان، دخیل دادن کودک و نوجوان در برنامه های فرهنگی، ترویج سبک زندگی دینی ، بهره گیری از بافت های تاریخی در استان و ارتباط بیشتر با رسانه ها از جمله برنامه های دانست که در سال ۹۳ در اولویت کارهای اداره فرهنگ و ارشاد است.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد به تنهایی قادر به انجام فعالیت های فرهنگی نیست و همه بخش ها از جمله رسانه ها در تحقق فرهنگ اسلامی جایگاه ویژه ای دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، توسعه فرهنگ مکتوب در حیطه ادبیات و گسترش زبان فارسی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توسعه هنر اسلامی و ایرانی و سامان دهی تبلیغات شهری را از جمله محور های برنامه های سال ۹۳ دانست و افزود: سامان دهی تحولات اجتماعی، معرفی مفاخر استان، توسعه و گسترش اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات و ارتقاء سطح کیفی مطبوعات از دیگر محورهای است که در برنامه های امسال مد نظر داریم.

کارگران از برگزاری جشواره ملی موسیقی زاگراس نشینان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره در سطح ملی، تقویت شناخت موسیقی استان است.

وی همچنین از اختصاص ۱۶۰ جایگاه در استان به طرح اوقات فراغت خبر داد و اظهار کرد: از ۳۶۴ کانون فرهنگی در مساجد ۱۶۰کانون از آن ها آماده برگزاری کلاس ها در چهار بخش اعتقادی، آموزش رایانه، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی هستند.

کارگران در پایان  دغدغه ها خبرنگاران در بحث مطالبات رسانه ای را از زبان آنان شنید  و تصمیم بر آن شد تا آن ها را در چارچوب قانونی حل و فصل کند.

انتهای پیام/م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۱۰

29 Dec 2019