۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۱۵۲۵۸

شگفتی های خلقت زنبور عسل باعث شد که به این کار روی بیاورم

زنبور دار نمونه شهرستان اردل گفت:معنویت و خلقت زنبور عسل باعث شد که به این کار روی بیاورم و تلاش می کنم تا با افزایش تولیدمان نسبت به پارسال به نوبه ی خودم بتوانم در سالی که حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) به نام اقتصاد نامگذاری کردند، در توسعه اقتصاد کشور سهیم باشم.
شگفتی های خلقت زنبور عسل باعث شد که به این کار روی بیاورم
به گزارش جهانبین نیوز، مصطفی فتاحی صبح امروز در گفت وگو با خبر نگار هفت چشمه با تبریک و گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و هفته جهاد کشاورزی گفت: هدف از تشکیل این نهاد انقلابی دستیابی به اهداف توسعه کشور و نظام اسلامی در عرصه کشاورزی به صورت جهادی از سوی امام خمینی (ره) بود.

فتاحی با اشاره به وجود هزاران هکتار اراضی مستعد کشاورزی در کنار پنج سرشاخه کارون در این شهرستان اظهار کرد: در صورت استفاده بهتر از اراضی کشاورزی ، مهار آب های سطحی ، ایجاد سدها و استخرهای معیشتی کشاورزی علاوه بر افزایش تولیدات کشاورزی و تامین مایحتاج غذایی مردم می توان زمینه اشتغال بخش بزرگی از بیکاران را در این بخش فراهم کرد.

وی افزود: این کار باید همراه با حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی با استفاده از شیوه های مختلف حمایتی باشد تا زمینه برای تحقق شعار سال فراهم شود و تا زمانی که بخش کشاورزی توسعه نیافته و در بخش تولید مواد غذایی به مرز خودکفایی نرسیده ایم تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با مشکل مواجه خواهد شد.

مصطفی فتاحی از تولید کنندگان برتر در بخش زنبور عسل شهرستان اردل می باشد که ۲۰ سال سابقه اجرایی این کار را دارد و امسال هم به عنوان تولید کننده برتر در بخش زنبور عسل انتخاب شد.

انتهای پیام/س م/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۸:۵۶

29 Dec 2019