۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۱۵۲۳۰
فرماندار شهرکرد خبر داد

توجه ویژه به مناطق روستایی در توزیع اعتبارات شهرستان شهرکرد

در توزیع اعتبارات به مناطق روستایی و محروم شهرستان توجه ویژه شده است .
توجه ویژه به مناطق روستایی در توزیع اعتبارات شهرستان شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، حمید ملکپور در نشست كميته برنامه ريزي شهرستان كه با حضور مسئولان اجرايي استان ، در فرمانداری شهرکرد برگزار شد گفت: حدود ۱۳ ميليارد تومان اعتبار به شهرستان شهرکرد اختصاص داده شده که بين پروژه هاي اولويت دار شهرستان توزيع شده است.

ملکپور بیان داشت: امسال اعتبار لازم براي پروژه هايي كه از درصد پيشرفت فيزيكي بالايي برخوردار هستند پيش بيني شده است و تعريف پروژه جديد در صورتي كه ضرورت نداشته باشد در دستور كار نيست .

ملکپور ار اختصاص یک میلیارد و سیصد میلیون تومان برای احداث مخزن ۴ هزار متر مکعبی ذخیره آب آشامیدنی شهرکرد در منطقه غرب شهرکرد خبر داد و اذعان داشت: برای احداث مخزن آب آشامیدنی شهر کیان نیز ۵۰۰ میلیون اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: ۱ میلیارد و ۴۰۰ هزار تومان برای تعمیر و نگهداری و تجهیز شبکه آب آشامیدنی روستاهای شهرستان شهرکرد درنظر گرفته شده است و کانال آبرسانی قلنگان شهرکرد با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

ملك پور افزود : امسال اعتبار خوبي براي تكميل فضاهاي فرهنگي درنظر گرفته شده است كه مي توان به مبلغ ۲ ميليارد به منظور تكميل فرهنگ سراي شهركرد اشاره كرد.

فرماندار شهرستان شهرکرد تصریح کرد: برای تکمیل مصلای شهرکرد ۸۰۰ میلیون ریال، احداث و تکمیل مصلای فرخشهر ۶۰۰ میلیون ریال، تکمیل ساختمان مدیریت حوزه علمیه شهرکرد ۱۰۰۰ میلیون ریال، تکمیل و توسعه مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر ۱۴۶۵ میلیون ریال اعتبار دیده شده است.

ملکپور افزود: برای احداث و راه اندازی ایستگاه تلویزیونی منظریه شهرکرد ۹۰۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده و این ایستگاه امسال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: در توزیع اعتبارات به مناطق روستایی توجه خاصی شده است و طرح های هادی، ایستگاه های تلویزیونی، ساماندهی گلزار شهدا و امکانات زیربنایی شهرک های صنعتی از جمله این طرح ها هستند.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۹:۲۸

29 Dec 2019