۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۱۵۲۱۸

سرباز وظیفه ناحیه کوهرنگ سرباز نمونه سپاه استان شد

ستوانسوم وظیفه عادل یوسفی حاجیور سرباز سپاه ناحیه کوهرنگ به عنوان سرباز نمونه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با محوریت سرباز،دینداری و بصیرت شناخته شد.
سرباز وظیفه ناحیه کوهرنگ سرباز نمونه سپاه استان شد
به گزارش جهان بین نیوز،این سرباز نمونه در گفتگو با کوهرنگ خبر اظهار کرد: اینجانب بعنوان سرباز این مرز و بوم هدفم ادامه دهنده راه سرخ سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین(ع) می باشد.

یوسفی حاجی ور در ادامه گفت: هدف بنده کسب آموزه های دینی و انقلابی و بهره گیری از علم،تلاش و مجاهدت شبانه روزی در راه عظمت ایران اسلامی و تبعیت محض از فرامین ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا،حضرت امام خامنه ای می باشد.

سرباز نمونه استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع)به همه ی جوانان این مرز و بوم توصیه کرد که حضرت علی اکبر (ع) را الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی در ادامه گفت: ما جوانان باید بصیرت حضرت علی اکبر (ع) را مورد توجه قرار دهیم زیرا ولایت مداری و تبعیت از ایشان به خوبی جایگاه و معنای ولایت را می توان فهمید و سربازی شایسته بود.

عادل یوسفی در پایان گفت: امید است با توکل به خداوند تبارک و تعالی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری امام خامنه ای در مسیر تحقق آرمانهای اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/س م/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۴۸

26 Dec 2019