کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرباز وظیفه ناحیه کوهرنگ سرباز نمونه سپاه استان شد

24 خرداد 1393 ساعت 10:01

ستوانسوم وظیفه عادل یوسفی حاجیور سرباز سپاه ناحیه کوهرنگ به عنوان سرباز نمونه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با محوریت سرباز،دینداری و بصیرت شناخته شد.


به گزارش جهان بین نیوز،این سرباز نمونه در گفتگو با کوهرنگ خبر اظهار کرد: اینجانب بعنوان سرباز این مرز و بوم هدفم ادامه دهنده راه سرخ سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین(ع) می باشد.

یوسفی حاجی ور در ادامه گفت: هدف بنده کسب آموزه های دینی و انقلابی و بهره گیری از علم،تلاش و مجاهدت شبانه روزی در راه عظمت ایران اسلامی و تبعیت محض از فرامین ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا،حضرت امام خامنه ای می باشد.

سرباز نمونه استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع)به همه ی جوانان این مرز و بوم توصیه کرد که حضرت علی اکبر (ع) را الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی در ادامه گفت: ما جوانان باید بصیرت حضرت علی اکبر (ع) را مورد توجه قرار دهیم زیرا ولایت مداری و تبعیت از ایشان به خوبی جایگاه و معنای ولایت را می توان فهمید و سربازی شایسته بود.

عادل یوسفی در پایان گفت: امید است با توکل به خداوند تبارک و تعالی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری امام خامنه ای در مسیر تحقق آرمانهای اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/س م/


کد مطلب: 15218

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15218/سرباز-وظیفه-ناحیه-کوهرنگ-نمونه-سپاه-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir