۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۱۵۱۹۳
خطيب جمعه بن:

تفکر آزادی خارج از چارچوب یک تفکر التقاطی است

برخي ها تفکر التقاطي دارند و مي گويند بايد مردم را به حال خود رها کرد و آزادي خارج از چارچوب قانون را براي همه قائلند که اين ديدگاه نادرست به دليل عدم آگاهي و مطالعه است.
تفکر آزادی خارج از چارچوب یک تفکر التقاطی است
به گزراش جهان بین نیوز به نقل از زنگ خبر ، نماز عبادي سياسي جمعه باحضور پرشور مردم در روز ميلاد امام زمان به امامت حجت الاسلام غضنفري برگزار گرديد.

حجت الاسلام غضنفري با تبريک روز ميلاد آخرين منجي گفت: امام عصر (عج) زماني ظهور مي کند که دنيا پر از ظلم و جور است و برخي معتقدند که بايد ظلم زياد شود تا زمينه ظهور فراهم شود پس هرعلمي که براي مقابله باظلم برافراشته شود غلط است و بايد زمينه ظلم و جور را فرهم کرد تا ظهور محقق شود که اين برداشت غلطي است.

وي افزود: در زمينه اجتماعي برخي ها تفکر التقاطي دارند و مي گويند بايد مردم را به حال خود رها کرد و آزادي خارج از چارچوب قانون را براي همه قائلند که اين ديدگاه نادرست به دليل عدم آگاهي و مطالعه است.آيا زماني که هيچ کس حق صحبت نداشت چطورامام وظيفه داشتند زمينه را براي ظهور فراهم کنند وحال ما وظيفه اي نداريم وبايد سکوت کنيم؟

وي در انتهاي صحبت باتبريک هفته جهاد کشاورزي از مسئولان خواست از کشاورزان پشتيباني وحمايت لازم را داشته باشندو در مکانيزه کردن کشاورزي تلاش هاي لازم را مبذول دارند و از کشاورزان نيز درخواست کرد از فروش زمين هاي زراعتي و همچنين تغيير کاربري زمين زراعي کشاورزي خودداري کنند.

انتهاي پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۳۸

29 Dec 2019